marți, 25 iunie 2013

Black Friday

Fetelor, nu-i asa ca uneori v-ati dori sa fie mereu Reduceri Black Friday sa ca facem niste cumparaturi enorme si cu bani putini?Eu recunosc, am profitat o singura data de aceasta zi neagra cum i se spune, si da, a fost o afacere meritata, insa este din urma cu doi ani si reducerea era pe un site online de electrocasnice.
Anul acesta nu am profitat din mai multe motive: fonduri financiare insuficiente din cauza aniversarilor numeroase care au fost in luna respectiva si care mi-ai golit conturile, apoi stocul limitat de produse dar si lipsa interesului.Nu am mai fost ca inainte, prinsa in febra cumparaturilor, pentru ca daca nu am vazut ce mi-a placut, parca mi-a pierit tot cheful!Urasc sa patesc acest lucru, mai ales atunci cand imi intra niste banuti in cont si stiu ca trebuie cheltuiti cu mare atentie pe lucruri pe care mi le doresc dar si care imi vor fi de mare folos pe viitor.

Mi-am pus in gand de ceva timp sa imi fac o lista de prioritati intai de toate.De ce?Pai cred ca inainte de orice, o buna documentare si analiza asupra bunurilor ce vor fi achizitionate reprezinta pasul cel mai important pentru orice cumparator.Faptul ca sunt diferite firme care detin acelasi produs pe care eu mi-l doresc, este un lucru foarte bun, pentru ca astfel ma pot interesa din review-uri si pot face o alegere inspirata.

Apoi calcularea sumelor necesare.Nu este o rusine sa iti numeri banii pana la ultima centima si nici o rusine ca uneori ai si zile negre.Tocmai pentru a evita astfel de situatii, este important sa ne punem bazele unei lista de preturi, si in functie de aceasta, putem evalua ofertele.Desigur, daca un produs este mai ieftin, nu este si obligatoriu mai bun, asa ca aici trebuie sa acordam o mare atentie citirii caracteristicilor fiecarui produs vizat pentru a se incadra atat in necesitatile noastre cat si in buget.Ori daca nu sunteti multumiti, puteti oricand astepta sa strangeti mai multi bani si odata ajunsi la suma completa, sa achizitionati produsele necesare fara prea mari batai de cap.

Faptul ca un site de tip Black Friday Romania exista, face ca orice sedinta de shopping sa fie o reusita.Ofertele si reducerile substantiale nu inseamna neaparat ca suntem zgarciti, ci inseamna ca suntem cumparatori inteligenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu