vineri, 7 iunie 2013

Cazare la preturi mici

Urasc sa fiu plecata pe drumuri, mai ales atunci cand este in interes academic.Sunt mereu obosita, stresata, si cu gandul departe, si sanu mai pun la socoteala faptul ca sunt in cautarea locurilor de cazare convenabile pentru a face fata bugetului meu de student.Ultima mea excursie m-a purtat la Bucuresti si deopotriva in nodrul Moldovei, mai exact la Suceava, un oras pe care eu personal il plac, poate si pentru ca am acolo colegi de facultate chiar m-au facut mai mereu sa ma simt ca la mine acasa, in orasul meu natal.


Pentru o cazare ieftina in Suceava, a trebuit sa trag de niste sfori.Initial, grupul de colegi aveau de gand sa stam toata perioada training-ului la un hotel de "fite", insa nu stiu ce rasturnare de situatie s-a produs, pentru ca imediat ce m-am urcat in masina sa plec spre Suceava, am si primit telefon de la organizator ca planurile pentru cazare s-au schimbat, din cauza resurselor financiare limitate.Eu personal, m-am bucurat, pentru ca nu sunt genul de persoana care sa aiba nevoie de lux pentru a-si desfasura activitatea in parametrii normali.
Ma pot integra rapid intr-un loc, atat timp cat este primitor, frumos aranjat si cu oameni calzi care fac orice sedere o oaza de liniste si relaxare.

Cam asa a fost si de data aceasta.Locul in care am stat, a fost ca o gura de aer proaspat si calmitate.
Am avut acces la toate utilitatile, si cel mai important, am fost cazati la o pensiune frumoasa, situata pe o artera principala, lucru ce a facut ca accesul masinilor noastre, cat si orientarea "in spatiu" sa fie de ajutor pentru toti nepriceputii sau cei care sunt mai dezorientati (asa mai ca mine), dar dornici de aventura!

Pensiunea a fost perfecta din toate punctele de vedere!Situata doar la 5 minute de centrul orasului Suceava, cu loc de parcare, internet, televizor cu ecran plat, uscator de par, papuci de camera si halate care au facut ca noptile petrecute in camera sa fie pufoase si calduroase, dar cel mai important: restaurat!Nu sunt o mancacioasa, dar oriunde ajung, gust cu mare placere din mancarurile locale!

Desigur, stiu care sunt bucatele traditionale din acea zona, insa nu ma pot abtine sa nu mananc iar si iar, si sa descopar lucruri noi, pe care le pot aplica si eu in bucataria de acasa.

Cred ca a fost singura data cand am plecat de la o intalnire de serviciu, incarcata de energie pozitiva si cu dorinta de a reveni...imi este clar faptul ca pentru a petrece un timp cat mai frumos, oriunde ne-am afla, este necesar sa fim deschisi la minte, sa avem o camera frumoasa pentru un somn bun si odihnitor, si oameni de calitate langa noi!

2 comentarii:

  1. Hey, awesome post...love it!
    Hosting an INTERNATIONAL GIVE-AWAY WITH FIRMOO. Participate and win a Free pair for yourself. It ends on 14th of June. x

    http://memypendown.blogspot.in/
    https://www.facebook.com/MeMyPenDown

    RăspundețiȘtergere