joi, 13 iunie 2013

Crema nutritiva Shanti Spirit Review

Am primit aceasta crema acum mult timp, si abia astazi va pot spune cateva cuvintele despre ea, pentru ca am pastrat-o pentru zile grele, cand crema mea obisnuita se va termina, si abia luna aceasta am incercat-o.

Crema nutritiva de la Biorigine, este o crema cu un parfum intens, foarte placut, usor fructat si dulce!
Imi place ca se simte frumos pe piele chiar si dupa o ora de la aplicare, dar nu ma deranjeaza.




Consistenta sa este potrivita, fina si lejera, si desi la inceput am crezut ca voi avea probleme cu ea, in sensul ca tenul meu mixt nu o va tolera, fiind mixt, m-am inselat.Este ok, se absoarte rapid, si nu lasa tenul incarcat.
La capitolul hidratare, sta bine.Stiti senzatia de dupa spalare a tenului?De proaspat si hidratat?Cam asa ma simt si eu dupa aplicare.

Insa nu am vazut o diferenta in ceea ce priveste cresterea elasticitatii pielii dupa folosirea sa.In afara de parfum dragut si senzatia placuta de piele hranita, nu am vazut o schimbare considerabila.

Concluzia este usoara: este o crema ok, imi place, insa nu stiu daca o voi cumpara.
Imi place ca are ingrediente naturale, si in special ulei de migdale, insa imi doresc sa incerc si separat uleiul de migdale pe viitor.

Dragilor,voi ati incercat produsele Biorigine?

3 comentarii:

  1. Fructat si dulce,hm.....cred ca miroase tare bine:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am auzit pana acum de ea dar e tentanta -cum ai descris-o

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi s-a parut ca mirosul predominant e cel am uleiului de canepa, placut, dar nu neaparat fructat (initial, ma asteptam la ceva piersici :))
    Mie mi-a placut si am testat-o si pe sora mea - e foarte buna pentru piele uscata, poate de aceea nu am observat ceva revolutionar, la mine tenul fiind aprox. normal (nici uscat, nici gras) - hidrateaza si din fericire nu lasa film gras.
    S-o folosesti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere