marți, 4 iunie 2013

Cum sa-ti prepari tonerul preferat acasa.

Saptamana trecuta am primit invitatia din partea celor de la Elemental de a crea un toner, acasa.Am ramas placut surprinsa de aceasta initiativa si am acceptat cu mare drag, pentru ca mereu m-a atras idea de a-mi creea propriile cosmetice, insa nu sunt experta in a citi ingredientele si la combinatiile dintre ele nici atat.
De data aceasta am acceptat pentru ca tonerul a venit cu o lista de ingrediente atent selectionate, astfel ca munca mea a fost cu  mult usurata!Sa nu uit si de faptul ca cei de la Elemental au pus la dispozitie si ustentilele necesare pentru dozarea si amestecarea ingredientelor...

Detaliile care au facut insa diferenta, a fost modul atent in care produsele au fost ambalate pentru protectie.Toate sticlele au venit intacte si frumos ambalate in aceasta cutie cu un imprimeu foarte simpatica, pe care o voi pastra si pe viitor pentru stocarea unor recipiente cosmetice.




In cutie am gasit urmatoarele ingrediente pentru preparea tonerului antiaging cu acid hialuronic si resveratrol:

 -Apa de lavanda 100 ml
-Cosgard (conservant cosmetic)
-Extract de Vita de Vie
-Acid Hialuronic
-Acid Salicilic


Pasul numarul 1 a fost turnarea apei de lavanda intr-un bol de ceramica, in cantitate de 60 ml.Am dozat cu ajutorul unei seringi sterile de 10 ml, apoi am adaugat si o cantitate de 29 ml de apa plata, amestecand cele doua ape.
Pasul urmator a fost adaugarea acidului hialuronic.Aici a fost putin cam greu, pentru ca acesta tinde sa se coaguleze in contact cu apa.Desi am incercat sa il presar incetul cu incetul pentru a evita acest lucru, din pacate nu am reusit, si astfel am fost nevoita sa amestec energic un timp indelungat pentru dizolvarea completa a bucatilor de acid hialuronic coagulat.Acest pas a durat in jur de 15 minute.

Apoi, am adaugat acidul salicilic, si extractul de vita de vie, amesstecand energic compozitia dupa fiecare aplicare, urmand ca la urma sa adaud Cosgard-ul.

Rezultatul este urmatorul:


Un toner de culoare aurie, cu o textura foarte legera, si fara un miros special.Dintre toate ingredientele, apa de lavanda si cosgardul mi s-au parut cele mai puternice ca miros, insa o data aplicat produsul pe piele, orice aroma se risipeste.In total, am o cantitate de 100 de ml de produs, pe care il voi folosi in fiecare zi, urmand ca in urmatoarele zile sa revin cu un review complet asupra acestui produs preparat de propriile maini,

Mi se pare o experienta cu adevarat interesanta, si vreau sa le multumesc celor din spatele firmei Elemental pentru grija pentru tenul nostru si pentru ateia cu care au ales toate ingredientele si au impachetat pachetul.
O dovada de profesionalism si de promptitudine cum rar mai vedem in zilele noastre, si da, mi-a deschis apetitul pentru noi cosmetice handmade.Deocamdata ma tenteaza sa imi creez un balsam de par, sau o masca nutritiva tot pentru par.Imi surade de mult ideea folosirii uleiului de cocos in combinatie cu alte uleiuri dar deocamdata voi continua tratamentul cu ulei de ricin si ulei de masline pentru ca trec printr-o faza de recuperare a supletii si a stoparii caderii firelor de par din cauza stresului.

Cam atat fetelor pentru astazi.Astept sa imi spuneti ce parere aveti despre aceasta initiativa de la Elemenal, si daca ati preparat pana acum un produs cosmetic, si daca da, ati avut rezultate pozitive?

Astept sugestiile si parerile voastre in sectiunea de comentarii sau intr-un mail la blog.enchantedana@ymail.com.

12 comentarii:

  1. Ce dragut... imi place foarte mult ideea de a-ti face propriile cosmetice. Imi place si faptul ca astfel sunt si foarte fresh :) am preparat si eu un demachiant de la elemental impreuna cu o prietena si chiar am fost multumita de el. Abia astept sa ne povestesti cum ti s-a parut tonerul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii Magda ca si mie tot de experienta noastra mi-a amintit postarea de fata. Adevraul e ca cei de la elemental sunt atenti la cum impacheteaza produsele si n-am avut niciodata probleme.

      Ștergere
    2. Fetelor, sa ne spuneti si noua cum a iesit demachiantul!Eu sunt foarte curioasa! :)

      Ștergere
    3. Produsul final l-a folosit Magda si din cate stiu eu i-a placut. Eu imi amintesc ca l-am testat sa vedem daca sterge urme de dermatograf si ruj si se descurca foarte bine. I-am trimis atunci un review complet Adinei (frommegwithlove) si chiar e publicat pe blog.

      Ștergere
  2. foarte bine ti-a iesit... :D sper sa te intelegi bine cu el si astept review-ul.. :D
    pupicei, scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu il astept pe al tau!
      Sunt sigura ca ma voi intelege bine cu produsul creat :)

      Ștergere
  3. Interesanta idee sa-ti pregatesti acasa cosmetice. Sunt foarte curioasa de parerea ta dupa ce folosesti acest produs o perioada de timp. Eu ce mi-am pregatit singura acasa a fost sapunuri solide pentru ten si corp, si am fost foarte multumita de senzatia lasate de acestea dupa spalare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan se pare ca totul este ok.AM inceput mai intai cu o aplicare pe podul palmei pentru a verifica daca sunt alergica sau nu la unul din ingrediente si nu sunt, din fericire.
      Mai astept o saptamana pentru a vedea rezultatele si apoi voi nota in carnetel toate schimbarile pe care le vad.Pupici!

      Ștergere
  4. haha m-as simti ca un mic chimist, neaparat cu un halat alb pe mine :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, eu am avut manusi chirurgicale si chiar m-am simtit ca un mic chimist!
      Daca as fi fost atenta la orele de biochimie, cred ca mi-ar fi fost mult mai usor sa rezolv problema coagularii acidului hialuronic, insa m-am descurcat.
      Pupici!

      Ștergere