joi, 6 iunie 2013

Deep Dive-scufundari in adancul marii

Desi pe timp de vara prefer culorile vesele si pe cele neon, astazi mi-am dorit racoare si oja de la Farmec in nuanta Deep Dive a fost alegerea mea.



O nuanta rece insa placuta si intensa.Sunt necesare doua straturi de oja pentru a ajunge la rezultatul de pe unghiile mele.Primul strat este foarte subtire si aproape transparent, iar sclipiciul si sideful sunt aproape insesizabile, insa dupa al doilea strat devine complet opaca si cu o stralucire de oglinda!Va spun sincer ca nu am mai avut niciodata o oja cu o reflexie atat de clara si de puternica, precum aceasta!Este ca si cum ai face scufundari in adancul oceanului!

Din pacate, nu exceleaza la capitolul rezistenta.A doua zi a sarit de la varfuri,desi nu am spalat vasele.Nu am aplicat top coat insa nu cred ca acesta va ajuta la prelungirea "vietii" ojei.

Voi ce spuneti dragelor, va place nuanta?

6 comentarii:

  1. Imi place nuanta ojei si senzatia de racoare pe care-o da!
    Suntem pe aceeasi lungime de unde cu alegerea nuantelor pentru unghii, doar ca aceasta e ceva ai inchisa decat Flormar 433 a mea...
    Imi displace ideea ca nu e rezistenta, eu aveam incredere in ojele Farmec. Au schimbat si formula, nu numai designul si forma sticlutei?

    Pupici, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumoasa nuanta si luciul pe care il are. Eu inca n-am vazut ojele astea noi in magazine...dar o sa insist :D

      Ștergere
    2. *lungime de unda, desigur!:))

      Gabriela, nici eu nu le-am vazut inca! Dar va veni si acel moment...

      Ștergere
    3. Ilda, nu cred ca e schimbata formula.Uite, de exemplu, celelalte oje din colectie sunt foarte rezistente.
      Ma gandesc ca la asta e din cauza sidefului, dar nu stiu sigur.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Este o nuanta superba:)
    Mi-ar placea sa o incerc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!
      Eu inca nu am vazut-o prin magazine, ci doar in mediul online, insa daca vrei, ti-o pot trimtie sa ii faci o incercare :D

      Ștergere