vineri, 7 iunie 2013

Fii in pas cu moda oriunde ai fi!

Ploua de cateva zile neincetat la mine in oras, si mi s-a facut ca niciodata, un dor de soare nebun!
As vrea sa ies la plaja, sa port costum de baie, haine lejere, rochii din chiffon si multi pantaloni scurti...
Ieri am primit de la soacra mea o provocare: sa imi caut o tinuta pentru un picnic petrecut cu familia, la padure, in luna ce urmeaza pentru a sarbatori ziua de nastere a unei cunostinte.Va dati seama cat de greu imi este, mai ales pentru ca socrii mei vor fi si ei cu noi, si nu stiu cum sa ma imbrac, incat sa nu fiu nici prea imbracata dar nici prea dezbracata.Si vremea...mai mult pare a fi toamna nu vara, si ma deprima.Deja m-am reintors la hainele in tonuri de bej si maro, ba chiar si putin negru, insa le combin in asa masura incat sa nu fie o tinuta mohorata.O rochie iese din calcul, pentru ca voi sta numai cu grija de a nu se vedea ceva pe sub ea.Si nici nu voi putea participa la activitatile din aer liber, ori eu, sunt genu; care alearga dupa fluturasi, culege flori si se joaca fotbal cu cei mici!

Ma gandeam sa va prezint astazi cateva idei de tinute, pentru acest gen de activitate, tocmai pentru a nu fi in dificultate ca mine atunci cand va fi momentul.Eu m-am decis asupra unor perechi de pantaloni scurti, cu imprimeu floral (pe care de altfel, il ador!), un tricou si o pereche de tenesi sau balerini chic.
Si poate si o jacheta sau un sacou pentru ca voi ramane pana tarziu in padure si nu vreau sa racesc sau sa ma piste tantarii, sau pantaloni conici albastri si o bluza simpla.


Sarafanele sunt inca la moda, si purtate cu o pereche de colanti simpli ofera iluzia unui corp alungit.O tinuta pe cat de comoda, pe atat de chic.Insa daca vreti sa fiti fashioniste, un sacou cambrat, cu un pantalon albastru cobalt care vor aduce un strop de culoare si atitudine outfit-ului tau.


Si preferatii mei: pantalonii scurti cu imprimeu floral.
Anul acesta a revenit trendul pantalonilor cu talia inalta, si acest lucru ma bucura enorm.Imi place moda vintage, si in special hainele croite bine, care se aranjeaza pe un corp bine facut.Un astfel de model avantajeaza pe oricine fiind versatil, usor de combinat cu alte elemente vestimentare.



Iubesc sa am outfit-uri diverse si care sa placa tuturor!Imi place sa fiu la curent cu noutatile, si mereu cand descopar un nou site de haine, nu ezit sa va povestesc si voua despre el.Astazi, tinutele prezentate vin de la CollectionLondon, un magazin online ce ofera rochii, pantaloni, sacouri , costume si rochii pentru domnisoare de onoare, la preturi decente.Magazinul vine in ajutorul tinerelor fete si a doamnelor care isi doresc sa fie mereu in pas cu moda si sa fie in centru atentiei oriunde ar fi, astfel ca oferta este diversa!CollectionLondon iti propune articole vestimentare care te vor transforma complet!Nu uita ca poti  fi chic, provocatoare, trendy si feminina in fiecare zi alaturi de haine potrivite si o atitudine cool!


Si pentru ca vara se anunta una torida, CollectionLondon ne intampina cu reduceri la gama de rochii!50% reducere pentru rochitele acestui sezon!Eu deja stiu care este preferata mea si astept sa o primesc!
Reducerile sunt valabile de la data de 7.07 pana la 17.17 2013

5 comentarii:

  1. great post

    New post on the blog: http://couturetrend.blogspot.com/2013/06/versatile.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Marin Maricica8 iunie 2013, 13:01

    Sunt foarte-foarte frumosi pantalonii scurti cu floricele!Deci ii ador si parca am vazut pe site si o rochita cam cu acelasi pattern.Daca sunt in Iasi, am sa le fac o vizita in curand :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt foarte frumoase acele modele florale!Imi place mult ca fondul este de verde-mint cum imi place mie!
      SI eu cand voi ajunge in Iasi luna urmatoare, le voi face o vizita :)

      Ștergere
    2. Buna ziua! Da, suntem din Iasi. Ne puteti vizita oricand, dar puteti comanda si online. Transportul in Iasi e gratuit, iar colegii nostri va pot da informatii despre rochiile Collection London, pantaloni scurti, modele etc. prin sistemul de chat online. O zi frumoasa.

      Ștergere