vineri, 7 iunie 2013

Goodiees!

Da, ieri am reusit sa fac o poza decenta sacoului primit de la Persun, si altor produse care mi le-am achizitionat recent.Mi-am dorit sa prind reducerile din Palas, si cum sambata a fost nunta unor prieteni din Iasi, o dusa si o venita, a fost ocazia perfecta.Am stat exact o ora in mall, insa mi-a fost de ajuns.
Mi-au placut reducerile, dar mi-a parut rau ca in H&M, preferatul meu de altfel, nu au fost lucruri cat de cat reduse sau faine.Desi in Berska am gasit niste blugi foarte faini si ieftini, am plecat cu inima franta pentru ca materialul era prost, si se aseza oribil pe corp.Si ganditi-va ca eu slaba, si daca si pe mine aratau rau, nici nu vreau sa am in minte imaginea unei fete mai plinute in ei...

In ClockHouse mi-am gasit blugii preferati, de culoarea albastrului cerului, foarte frumosi, lejeri, dintr-un material care merge purtat cu usurinta si vara, pentru ca nu transpir in el si nici nu se lipeste de corp.
Si NewYorker a avut reducer mari si interesante, insa 2 rochite imi erau mari desi erau S, alta era descusuta, un tricou era patat, si preferatul meu (la care visez de ceva timp), un pulover asimetric din lanita de culoarea verdelui mint, era la reducere, dar...numai marimile XL erau disponibile.Cat de ghinionista pot fi?
Am incercat sa ma conving in cabina ca XL o fi bun candva, but neee....linia umerilor imi ajungea la aproape de coate, si am plecat aproape plangand din magazin.Dar m-am inveselit cand la accesorii am vazut urmatorul ceas, si cam la asta s-au rezumat cumparaturile mele.Din Sephora nu mi-am luat nimic, iar din Douglas am plecat suparata si indignata ca au crescut preturile la ojele Essence si in semn de protest, nu am luat nici una, desi cu greu m-am stapanit.



Scuzati calitatea pozelor.Nu stiu ce se intampla cu aparatul meu, pentru ca nu vrea sub nici o forma sa scoata poze decente.Sper totusi sa va faceti o idee asupra sacoului.Eu sunt multumita de el, sau poate chiar incantata!Materialul este foarte bun, chiar grosut, si nu are nasturi.Are doua buzunare false intr-o parte, insa in cealalta este doar unul, iar manecile sunt 3/4.Este cambrat, si arata exact ca in pozele de pe site.
Comanda a ajuns in 7 zile, cu avionul, si a fost adus acasa de postarita, fiind comandat din sectiunea de FreeShipping de pe site.


Mi-am dorit foarte mult gelul de dus de la Kaufland cu arome orientale si al meu este!Am dat 3,5 lei si daca tot eram pe la raionul de cosmetice, am luat si un deodorant aceeasi marca, si servetele umede pentru bebelusi.Le voi folosi pentru demachiere.

Am uitat sa pozez pantofii de la CCC verzi cu platforma pe care i-am luat tot din Iasi, insa promit sa revin cu pozici zilele urmatoare, dar si cu noile mele rochite de la Sheinside!Mi-am umplut sifonierul de rochite si mai am inca 2 pe drum! :)

Voi ce v-ati luat in ultimul timp?

29 de comentarii:

  1. Great post ;)
    Love the blazer :)
    xx
    Katha

    showthestyle.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut este sacoul:)
    Imi plaace:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac si sacoul si pantalonii, sa le porti cu placer :)

    RăspundețiȘtergere
  4. SACOUUUUUUUUL e genial! Sa le porti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Alina!Ma bucur ca iti place!

      Ștergere
  5. Foarte frumos sacoul. Sa il porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. ce tinuta frumoasa ai creat! imi place combinatia dintre sacoul albastru si acel tricou jucaus:)
    Sa te bucuri de noile bunatati!:*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lorena!Chiar ma chinuiam sa vad cu ce il voi combina, si tricoul mi s-a parut ca ar merge, m-ai ales ca e roz si cute :D

      Ștergere
  7. Frumusel foc sacoul, sa-l porti cu placere! EU am febra rochitelor, nu mai am ochi pentru altceva asa ca astept cu nerabdare sa-ti vad ultimele achizitii. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Gabriela, am niste nervi!Cei de la Romwe lucreaza foarte greu si abia astazi au trimis comanda cu alte 2 rochite :( Speram sa le pot avea pana la sfarsitul lunii insa s-au miscat foarte incet.

      Ștergere
  8. uu tae dragute toate , sa le porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place sacoul si e vesela asocierea cu tricoul cu bufnita!
    Si jeansii sunt frumosi! Si ceasul...:)

    Sa te bucuri de noile achizitii, Ana!
    Asteptam rochiiteeeeleee!!!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marti vin cele de la Sheinside Ilda!Abia astept sa le imbrac! :D

      Ștergere
  10. F.dragut sacoul! Sa te bucuri de toate!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey, awesome post...love it!
    Hosting an INTERNATIONAL GIVE-AWAY WITH FIRMOO. Participate and win a Free pair for yourself. It ends on 14th of June. x

    http://memypendown.blogspot.in/
    https://www.facebook.com/MeMyPenDown

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place sacoul. Sa il porti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere