luni, 17 iunie 2013

Green dress

Deci uneori, stau si ma gandesc la cat de dificila pot fi atunci cand vine vorba de shopping!Si nu ma refer la cel online, ci la cel normal, fizic, din magazine...Ma chinui de mai bine de o luna sa imi gasesc rochia perfecta pentru nunta verisoarei mele.Din fericire, mi-a oferit libertatea de a alege orice model vreau, insa atat timp cat respect culoarea pentru rochiile de domnisoarele de onoare, si anume verde....
De obicei, verdele imi place.Este o nuanta care ma calmeaza si care ma inspira, insa de data aceasta mari batai de cap mi-a mai dat!In general, o rochie intr-o nuanta verde nu este chiar usor de purtat.Trebuie sa fim potrivite pentru ea, deoarece uneori tinde sa ofere o imagine palida...

Sometimes I'm thinking that I am too dificult when it comes to shopping!And I am not speaking only about online shopping, but also for fizical shopping...I'm strugling for over a month to find the perfect dress for my cousin's wedding!Fortunately, she gave me the liberty of choosing the model that I want, but with the condition of choosing one that is green, the colour for bridemades dresses.
Usually, green is my favourite colour.It is a calm colour that inspires me, but this time I'm having problems!Generaly, a green dress it is not easy to wear.We must pay attention to it because it is a colout that can make as look pale..

Verdele smarald stiu ca a fost anul acesta declarat de institutul Pantone ca fiind culoarea anului, si cred ca m-au nimerit!Iubesc smaraldul, si alaturi de un ruj rosu intens, nu as avea cum sa dau gres!
Mi-as dori de asemenea ca rochia sa fie lunga, din voal, si in stilul rochiile grecesti.Adica fluide care ofera iluzia unui corp inalt, statuar.
Emerald green has been decided to be the colour of 2013, and that is great!I love emerald green, and I think that with a red lipstick, my look will be great!I wpuld like my dress to be long, made of chiffon, and fluid, to make my body look like a perfect greek goddes.






Pe parcursul acestei calatorii, prieten cel mai bun mi-a fost site-ul Persun.Nu numai ca varietatea de produse m-a atras, insa si seriozitatea si atentia fata de clienti mi se pare foarte importanta.Comanda mea a ajuns foarte repede, materialul mi s-a parut unul dintre cele mai bune, si cel mai mult mi-a placut ca mereu se raspunde cu promptitudine  in cazul unei probleme.Aceste aspecte cred ca sunt cele mai importante in ceea ce priveste un magazin online, si cheia succesului in aceasta sfera.
Among this journey around dresses, my best friend has benn Persun.They have a lot of dresses, but what it is the most important, is that they are very serious and they pay attention to every client.I have told you before that my order came very fast, and my coat is very good, has a great fabric, and among these, the way that they answer to every problem, made me choose them for my nest order.I think this is the key to a very succesful online magazine!

Rochiile prezentate pe site sunt stilate, de bun gust si pe placul oricarei femei.Sunt sigura ca printre categoriile de produse veti gasi rochia perfecta pentru cele mai importante momente din viata voastra, intrucat, se gasesc atat rochii de seara, cat si rochii de seara cat si rochii pentru balul de absolvire pe care stiu ca multe dintre voi il veti avea in curand.
All the dresses presented on the site, are classy, with style.I'm sure that the right dress for you is easy to find among the categories that are well structured.If you are looking for the perfect evening dress, or searching a prom dress for you last day of school, I'm sure that you will find it easy!

Voi ce spuneti fetelor, care dintre modelele de mai sus s-ar potrivi cel mai bine pentru o nunta?
What do you say girls?Which one is your favourite?

3 comentarii:

  1. Mie imi place mult , mult , mult penultima, Cred ca ti-ar si veni bine. Te rog sa ne anunti ce alegi.


    Te pupicesc,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase toate... dar penultima are ceva aparte! Pe aceasta as alege-o eu :)

    RăspundețiȘtergere