duminică, 23 iunie 2013

Hai la munte in vacanta...

Ador sa merg in drumetii si in vacanta in locuri pe care nu le-am mai vizitat.Camping-ul cu cortul este partea mea preferata pentru ca iubesc natura si aerul racoros de munte sau briza marii, alaturi de o companie placuta si o panorama incredibila fac o sedere de vis chiar daca nisipul rece poate intra in haine si in asternuturi.Nu cred ca este vacanta mai frumoasa ca aceasta, in care descoperim diferite atractii turistice a pied, cu familia si prietenii dornici de aventura.

Imi aduc aminte ca in perioada liceului eram cu mult mai activa, in sensul ca puteam merge mult pe jos si ma incumetam la escaladari mai periculoase.Traseul Transfagarasanului a fost mereu preferatul meu pe timp de vara pentru a mi se parea deopotriva greu de parcurs dar si o buna modalitate de a ma incarca de energie pozitiva!Aerul proapat de munte nu poate fi egalat cu nimic in aceasta lume, si la fel si imaginea muntilor ce se ridica in calea noastra cu mandrie...

Si daca inainte ne era usor sa ne urcam in masina si sa plecam fara tinta, acum lucrurile s-au schimbat.Serviciul si problemele financiare ne fac sa ne calculam cu precizie fiecare iesire in natura si de multe ori folosesc site-urile online de booking pentru o experienta sigura si placuta.Desigur,  nu este obligatoriu ca aceastea sa fie asa cum ne-am asteptat, pentru a sunt si servicii care lasa de dorit, insa eu mereu am ales corect dupa un studiu amanuntit si sfaturi de la nasul meu care de altfel este un expert in urmarirea diferitelor oferte.

La munte sunt mereu in cautare de atractii tursitice si locuri pe care nu le-am mai vazut.De exemplu, ador cascadele si pesterile...mi se par unele dintre cele mai frumoase urme pe care le lasa natura si sunt mereu pline de mister, energie si necunoscut.Tin minte ca atunci cand am vazut pentru prima oara o cascada, am ramas pur si simplu uimita de frumusetea sa, si as fi dat orice sa o pot aduce la mine acasa, mai ales pe timp de vara cand vreau sa ma racoresc si sa am o sursa de apa curata si bogata in apropiere.
Faptul ca si la munte ma pot bronza si bucura de aceleasi placeri ca si la mare m-au facut sa aleg aceste destinatii montane contrar plecarii la mare.Aici ne putem bucura atat de imaginile coplesitoare ale naturii dar in acelasi timp de putem disstra cu diferite sporturi extreme pe culmile muntilor...


Anul acesta am ales Cheile Bicazului pentru ca dintr-un motiv sau altul, am evitat aceasta zona, dar iata ca ne-am dat cu totii acordul pentru el.Abia astept sa vad ce ne asteapta in aceasta excursie si ce noi locuri avem de descoperit.Imi voi incarca sufletul cu veselie, energie si cu cea mai frumoasa priveliste in aceasta vara care se anunta a fi una pe cinste.

Voi unde va petreceri vacanta de vara?

4 comentarii:

  1. o vom petrece la mare, la plaja, pentru ca ador marea

    RăspundețiȘtergere
  2. jumatatea mea (mai buna) inclina spre mare :), eu inclin spre grecia :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, asteptam poze din viitoarea exursie.
    Eu voi pleca cu al mei iubit peste o lana pana la Sighisoara, noi 2, doar 3 zile. Apoi voi merge o saptamana in Grecia, iar cand ma intorc imi iau gasca si Costinestiul e al nostru :)).

    Te pup,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Paaaai, sa vedem! :)) Mie imi plac ela munte pentru ca e mai racoare, dar imi place la mare pt ca fac baita si vin bronzata acasa! Iubitul meu e cu muntele, eu cu marea, dar.... incercam sa mergem in ambele locuri:))!

    RăspundețiȘtergere