marți, 25 iunie 2013

Lip cream Bourjois Review

Mereu m-am tot gandit daca exista rujul perfect.Cel perfect pentru mine desigur!
Am urmarit mereu ca un ruj sa fie hidratant si perfect mat, si care sa ofere un aspect usor pudrat si vintage buzelor, insa in acelasi timp sa nu le ia din stralucire.

Evident, acest lucru este posibil, insa cand faci astfel de descoperiri tarziu, parca iti vine sa iti arunci toata colectia de rujuri de pana acum si sa te gandesti daca nu cumva ai traint intr-o pestera...
Din fericire, Bourjois, a ajuns la mine prin intermediul firmei Cosmetiq Shop si vreau sa le multumesc pentru ca mi-au adus in casa o minunatie!Buzele mele sunt fericite, si look-ul meu este complet!


Aspectul rujului crema este unul chiar simpatic!Cand am desfacut cutia, nu m-am gandit ca ar putea fi chiar un ruj, ci mai mult un luciu de buze putin mai pigmentat decat restul produselor de acest gen, insa m-am inselat.Are o pensula cu buretel care face ca produsul sa se intinda perfect pe buze, si forma sa simpla imi permite aplicarea sa corecta fara a iese macar putin din "decor".

Culoarea rujului este foarte dar foarte pigmentata, intr-o nuanta roze.As spune ca seamana cu zmeura, insa va dati seama ca nu atat de transparent.Chiar si dupa primul strat, buzele sunt perfect colorate, si aspectul este pudrat, cu un luciu foarte foarte subtil.In timpul zilei, culoarea intra un buze insa fara a se strange in crapaturi lasand o pata de culoare frumoasa ce ofera un look proaspat si o singura retusate este de ajuns pentru ca machiajul buzelor sa redevina intens.

Recomand acest ruj crema!Sunt multumita de calitatea sa si il puteti gasi in mediul online in magazinul online Cosmetiq Shop la pretul de 19 lei aici

5 comentarii:

  1. Ce dragut arata. Poti face un swatch ceva mai clar?Chiar ma intereseaza cum arata. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Din descrierea tare pare un produs foarte bun, dar ai putea sa faci un swatch la el :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de dragut e decorat ambalajul:).
    Sa-l porti sanatoasa si sa ne arati si noua poze cu el pe buze:D
    Te pup!
    Lorena

    RăspundețiȘtergere