joi, 27 iunie 2013

Lista de dorinte Romwe

Am fost atat de multumita de produsele Romwe incat am spus ca este necesar sa imi intocmesc o lista de prioritati cat mai rapid!Am o lista de produse must-have si pentru ca imi doresc sa imi inoiesc garderoba de iarna, am adaugat si cateva pulovere.







Am incercat sa includ mai multe elemente in lista de dorinte arzatoare, si abia mai apoi am observat ca imi place la nebunie o bluzita.Veti observa ca am adaugat-o de doua ori in colaje, fara sa imi dau seama.
Faptul ca au adus si produse de make-up m-a facut sa topai de fericire si sper ca in curand voi avea si eu trusa mea de machiaj cu blush, farduri, si rujuri...si o trusa de pensule!
Ce am mai vazut si m-am mirat, a fost ca au adaugat foarte multe produse destinate telefonului, printre care carcase, incarcatoare si chiar un mp3 pe care vreau sa il ofer cadou fratelui meu mai mic de ziua lui.

Eu asta imi doresc cel mai mult!Voi ati vizitat site-ul Romwe?Ce va place cel mai mult de la ei?

22 de comentarii:

  1. Hello, merci pentru follow :)
    Da am comandat, cel mai mult tricouri si leggings-uri :)
    Am fost multumita :)
    O zi frumoasa in continuare
    Ceci
    www.cecilleblog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. thanks for stopping by! nice inspiration! following you now!


    http://mich-ette.blogspot.com.au

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihi, si eu vreau sa-mi iau luna aceasta poseta bej din primul rand. O sa fie un soi de cadou de ziua mea, pentru ca altfel am interzis la genti (am mult prea multe, depasesc deja bunul simt:P).
    Am de asemenea si a doua camasuta de la stanga la dreapta de pe al doilea rand, insa nu am purtat-o niciodata. Bine ca mi-ai amintit de ea :P
    Sper sa bifezi cat mai multe de pe lista! :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. I follow you darling...
    I see that you have other account/blog...If you follow me with your other account I follow you back in yours blog ;-)

    Come back soon to visit me on:
    The Blend Style
    Bloglovin'
    Facebook
    Instagram

    RăspundețiȘtergere
  5. Love the yellow bag!

    Have a fantastic day,
    -Kati

    RăspundețiȘtergere
  6. nice post, would you like to follow each other?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Primul rucsac se află și pe wishlist-ul meu. Trebuie să mi-l cumpăr neapărat! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Thanks for the nice comment on my blog and for following me. Of course I´m following you back :)

    Evainny Fashion Stylist
    http://evainny.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Gorgeous pieces :)

    Marisa x
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  10. lovely post http://differentcands.blogspot.kr/

    RăspundețiȘtergere
  11. Rochia animal print o am si eu pe lista de preferinte :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Se pare că ți-ai făcut până la urmă lista de dorințe :)
    Văd câteva lucrușoare care mi-ar plăcea și mie :)
    Sper să reușești să obții măcar o parte din ce-ți dorești.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multe dintre cele alese de tine imi plac si mie. Inca nu mi-am facut curaj sa comand de pe site-uri straine. Sper ca va veni si ziua aia :))

    Pupici multi,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow ce lista lunga, produsele alese de tine imi plac tare mult :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac posetele si scurta aceea gri cu gluga, sunt cochete!

    RăspundețiȘtergere
  16. Gracias por tu encantadora vista y por traerme hasta tu sitio tan hermoso.
    Me quedo para seguirte, abrazo desde Uruguay!

    http://perfumederosas-cristina.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  17. very interesting blog!
    I'm following you, dear)

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu vreau tot ce ai pus in lista, mai ales gentile, o am pe cea in forma de inima dar pe albastru si este adorabila!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere