joi, 6 iunie 2013

Marea dilema: pantofi cu toc sau fara?

De cand ma stiu am avut o ura imensa fata de pantofii cu toc!Singura data cand am purtat ceva (impinsa de imprejurari) a fost la banchetul de la sfarsitul liceului...nu va inchipuiti ca au fost tocuri mai mari de 5 cm, insa pana si alea mi s-au parut a fi imense.Pur si simplu nu ma simteam confortabil in astfel de pantofi, si astfel ca seara l-am rugat pe prietenul meu sa mergem acasa sa imi schimb afurisitele de toace pe o pereche de balerini...

Acum insa treburile stau altfel.Eu, cea care fugea inainte de "picioroange", acum le cauta!Cred ca uneori avem nevoie de unele imbolduri pentru a ne da seama ca defapt, avem un pitic pe creier care ne dicteaza unele pretentii, si ca ar trebui sa fim mai pe pamant cu picioarele decat sus in nori..cam asa s-a intamplat si la mine, si nu ar fi prima oara cand descopar ca unele lucruri mi se potrivesc mai mult decat mi-as fi inchipuit si chiar ca voi ajunge sa caut cu ardoare sa le am.Si pentru ca imi doresc muuuulti pantofi anul acesta, m-am gandit sa trec pe lista prioritatilor (cred ca luna aceasta v-a trebui sa o mai micsorez) si o pereche de incaltari.Si asa in toamna am o mega nunta, si trebuie sa fiu prezentabila!Dar nu ar strica si niste botine, ca doar vorba aia, omul gospodar isi face vara sanie si iarna caruta! :)



Partea grea insa acum vine: dintre cele 8 perechi de mai sus, care sunt cele 2 perfecte?Am nevoie de una pereche de pantofi cu toc, frumosi, buni pentru intors capete si priviri pline de invidie , si una pereche de bocancei pentru toamna cea ploiasa...Va spun ca mi-a luat aproape o ora sau poate si mai mult sa ma decid asupra acestor 8 modele care m-au incantat peste masura, si desi nu imi pusesem in gand sa imi iau ceva "sparkly", iata ca nu m-am putut abtine.La o adica, ce, nu am voie sa fiu mereu sub lumina reflectoarelor si in centrul atentiei?

Parca botinele maro sunt mai interesante, dar cu ce le asortez?Nu tu geanta maron, nu tu palton...atunci cele negre..neee, prea monotone.Pantofi cu bareta, sau fara?Peep toe sau clasic?Decizii...grele!
Acum spuneti si voi sincer, cum sa rezist sa nu le iau pe toate?Care sa fie the one?
Si mi-am amintit ca trebuie sa va spun sa aruncati si un ochi pe Mart of China, ca poate cine stie, nu astea sunt modelele potrivite, desi tare ravnesc la ele...cate si numai cate nu mai sunt si acolo si imi fac din gene smecherele?Sa mai suflu la urechiusa voastra ca si rochiile sunt bestiale?Si gentile?..

P.S.: Nu va sfiiti sa dati click pe cuvintele cheie.Nu va duce spre vreun site "intunecat" ci direct spre raiul pantofilor :)

8 comentarii:

  1. Foarte frumosi pantofi :)
    Si mie imi plac multe chestii de pe mart of china:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi spui?!
      Am vazut si niste genti si niste rochite superbe !
      Insa am decis ca luna asta imi voi lua de incaltat :D

      Ștergere
  2. Toate cele 8 perechi sunt superbe ! dar la partea de botine imi plac cele maro , si la pantofi cei cu albastru & auriu m-au cucerit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andra, si eu exact la aceste perechi m-am hotarat :D
      Ma bucur ca avem aceleasi gusturi in materie de shopping :)

      Ștergere
  3. Nu stiam de acest site si stii ca eu ma bucur mereu cand gasesc online lucruri frumoase. Cat despre dilema ta as spune ca cel mai simplu e sa-ti iei cate o pereche din fiecare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la urma asa a si ramas Gabriela!Imi voi lua o pereche cu toc, si una fara, insa tare mai plang dupa alte cateva perechi!Sper sa le pot lua in timp :)

      Ștergere
  4. Eu as opta clar pentru botinele negre; pot fi purtate in tinute elegante si ar merge si la ceva mai edgy. Cat despre pantofi, mie imi plac cei cu albastru si cu auriu. Ar merge perfect la o rochie simpla, fara print, intr-un navy frumos si cu un clutch milky white :)... plus perlute... sa nu uiti de perlute :))...

    RăspundețiȘtergere
  5. is frumoase dar as vrea sa stiu cum stau preturilr sau cum le vad...:)

    RăspundețiȘtergere