duminică, 16 iunie 2013

Nails of the week-Sparitual Mellow

Dragile mele, iata ca am de gand sa continui seria review-urilor (impropriu spus review) al ojelor Sparitual pe care le detin momentan, si de care sunt foarte mandra!Culorile pe care le am sunt foarte frumoase, pigmentate, rezistente si perfecte pentru acest sezon!

Deja sunt preferatele mele, si sunt suparata ca sunt atat de micute!Nu stiu daca imi vor ajunge toata vara, insa voi incerca sa fiu mai cumpatata si sa le folosesc mai rarut...

Oja pe care o voi prezenta astazi se numeste Mellow, si este o nuanta puternica de galben.Nu este neon, este simpla, si aduce putin cu galbenul de la galbenusul de ou :)





Desi nu pare, oja se aplica foarte usor, si nu lasa urme, insa m-am grabit pentru a ajunge la o intalnire, si nu am fost atenta la faptul ca primul strat nu uscase complet, si imediat am aplicat urmatorul strat, rezultatul fiind usor inestetic, mai ales la baza unghiei.Promit ca data viitoare voi fi mai atenta!

In rest, eu sunt multumita de oja aceasta si imi place mult!O pastrez pentru cand voi merge in vacanta la mare, pentru ca se potriveste perfect cu noul meu costum de baie.
Ce spuneti fetelor, va place culoarea ojei Sparitual?


4 comentarii: