joi, 13 iunie 2013

Nails of the week

Saptamana aceasta am inceput-o printr-o sesiune de "manichiurit".A fost pentru prima data cand pur si simplu, nu am stiut ce sa port.Nu am avut inspiratie, si nici vremea de afara nu m-a ajutat prea mult in acest sens, asa ca am apelat la modelul de urgenta: french simplu.



Stiu ca nu arata chiar perfect, insa eu sunt multumita de rezultate.O manichiura curata, simpla, care merge pentru orice tinuta.Ojele folosite sunt ieftine (maxim 3 lei bucata) si le-am luat dintr-un magazin chinezesc din oras, pentru diferite combinatii, insa pana la urma au ajus pentru trusa de french clasic.

Va place fetelor manichiura mea?Voi ce culori ati purtat in aceasta saptamana pe unghii?

6 comentarii:

  1. Au iesit bine :D
    Eu port o nuanta de piersica de la Farmasi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place manichiura ! Este frumos și atent lucrată :)

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mai avut de mult timp french clasic; cand am dorit french, a fost colorat.
    Arata bine manichiura ta, Ana! Mi-ai facut dor de asa ceva!:)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult cum ti-a iesit, ador french-ul clasic, l-as purta in fiecare zi. :)
    Insa sunt tentata si de culorile tari asa ca vara folosesc des nuante mai puternice pe unghii.
    Chiar imi place mult cum ti-a iesit, super :)

    RăspundețiȘtergere