miercuri, 19 iunie 2013

Nails of the week

Daca tot este cald afara, am zis ca este necesar sa incep sa refolosesc ojele in culori de vara.Rozurile in general sunt preferatele mele, asa ca astazi vreau sa va prezint o oja Elengat, intr-o nuanta intensa si pigmentata de roz.



Oja este lucioasa, rezistenta si ofera o acoperire puternica si doar intr-un singur strat.Nu se usuca deloc greu, si ma mira faptul ca a rezistat 3 zile fara sa se cojeasca avand in vedere ca am aplicat 2 straturi, asa cum fac de obicei cu orice oja.

Eu spun ca este foarte frumoasa, chiar daca nu este chiar foarte deschisa.Bate mai mult spre mov insa mie imi place, si sper sa fie si pe placul vostru.

V-am pupat!

8 comentarii:

  1. In primul rand forma unghiutelor tale este suuuper. Si oja este frumoasa. Trebuie sa ma aprovizionez si eu cu cateva rozuri.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice colour ;)
    xx
    Katha

    showthestyle.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare nu pe asta ti-am trimis o si eu ieri:))?

    RăspundețiȘtergere