miercuri, 26 iunie 2013

NOTD-Orkide si Elegant

Stiti ca va spuneam ca am intrat la "cura" de oje?Pai da, dar sa nu credeti ca cele de mai jos le-am cumparat eu!Mi le-a oferit Catallina zilele trecute si m-a facut sa ma simt foarte fericita pentru ca eu desi i-am spus ca vreau doar sablonelul (primul de deasupra) ea mi-a facut o bucurie si mi-a pus in pachetel si 4 oje si inca 2 sabloane!Cu alte cuvinte, mi-a alimentat obsesia pentru oje si clar m-a nimerit cu ele!

 Vreau sa ii multumesc pe aceasta cale Cataline pentru gestul sau frumos!Imediat ce am ridicat pachetelul l-am si desfacut in interiorul postei si cand am vazut ce e acolo, am inceput sa topai de fericire!Pana si postaritele radeau si chicoteau de fericirea mea si ma intrebau ce e acolo...
Oja care mi-a atras atentia cel mai mult este cea de la Gabrini Matte pentru ca nu am mai avut ocazia sa le incer.Le-am mai vazut pe diferite bloguri insa in magazine nu le gasesc.O sa va prezint oja zilele urmatoare, pentru ca astazi vreau sa va arat o manichiura de vara formata dintr-o oja Elegant si una Orkide.

Ce spuneti fetelor?Este o combinatie reusita sau nu?Eu sunt in febra ojelor de culoare neon de cateva saptamani si va dati seama ca nu m-am gandit prea mult cand am ales cele doua culori pentru manichiura.

6 comentarii:

  1. Bestiale culorile!Trebuie neaparat sa-mi maresc colectia de oje cu cateva oje neon.Sa te bucuri de ele si sa le folosesti sanatoasa si,nu in ultimul rand,sa impartasesti cu noi modelele :D.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. ah ce-mi place nuanta de verde :D

    RăspundețiȘtergere
  3. culori perfecte pentru vara :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Verdele asta ma omoara pe mine, dar ador si culoarea cealalta folosita, chiar se potrivesc! Multumesc pt cuvintele frumoase! Sa le folosesti cu drag! Te pup

    RăspundețiȘtergere