marți, 4 iunie 2013

O explozie de culori si veselie!

Dupa ce saptamana trecuta v-am prezentat manichiura preferata a saptamanii in cele doua culori Pool Party si Flip-Flop de la Farmec, astazi a venit randul intregii colectii de oje pentru o vara memorabila si colorata, sa defileze pe blog pentru ca toate fetele sa ia la cunostinta ca avem cu ce ne mandri!



Ca orice fata pasionata de frumusete, si care iubeste viata, marea si culorile, m-am aratat mai mult decat incantata fata de aceasta noua colectie de oje.Sunt vesele, in nuante vibrante si potrivite pentru acesta vara calduroasa!

Nuantele de albastru, Pool Party si Deep Dive, inspirate din albastrul senin al cerului si apei de mare, sunt racoritoare si complementeaza cel mai bine o zi de plaja torida!Pe mine ma "racoresc" instant si Pool Party este deja printre preferatele mele, fiind purtata de 2 saptamani consecutiv!Impresioneaza la capitolul rezistenta, fiind deja a 5 a zi de la aplicare, si totusi, culoarea este intacta si la fel de pigmentata.

Urmatoarele nuante din gama, care m-au facut facut sa sar de bucurie (pentru ca sunt o mare fana a culorilor neon) sunt Exotic Dream (un rosu cu nuante de portocaliu, sau mai bine spus, un rosu inflacarat) si Flip-Flop (o culoare mult mai domoala insa la fel de cute).
Ele ne aduc aminte de concktail-urile dulci si racoritoare de fructe, si se potrivesc oricarui costum de baie, fiind accesoriile cele mai purtate in acest sezon!

Pe mine, Farmec m-a cucerit!Ma declar inca o data fana lor numarul 1, pentru ca impresioneaza nu numai prin produse cosmetice foarte bune, care mi-au salvat tenul de nenumarate ori, dar si prin seriozitate si atentia acordata micilor detalii care fac viata mult mai frumoasa!

Voi prezenta in urmatoarele zile, si restul nuantelor pe unghii, insa pana atunci, va invit sa cititi comunicatul de presa Farmec cu privire la noua colectie, si chiar sa si cumparati ojele de aici.

12 comentarii:

  1. Mod dupa Flip-Flop:D Abia astept sa le vad pe toate pe unghiute .

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult Flip-Flop!Este foarte simpatica, si imi place ca este o nuanta cuminte, care poate fi purtata oricand :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu-i asa? :)
      O sa iti trimit si tie sa le incerci :*
      Te pup!

      Ștergere
  3. Pool party mi-a placut cel mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma gandesc sa o port si la pedichiura, mai ales pentru ca are o rezistenta atat de mare.
      Deja ma gandesc la ce outfit sa o asortez, si cred ca am gasit tinuta perfecta.Se integreaza perfect la o tinuta pentru picnic :D
      O sa va arat zilele acestea rochita care s-ar potrivi perfect cu aceasta oja.

      Ștergere
  4. super tare pretul 5 ron , acum chiar ca ami parw rau ca am dat banii pe cateva lacuri mult mai scumpe .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ce pot sa spun Claudia?Eu spun ca merita sa investesti in ele, mai ales ca sunt ieftine!
      Am uitat sa va spun ca aceasta colectie se va schimba in fiecare sezon.Eu abia astept sa vad cu ce alte nuante ne vor incanta cei de la Farmec.

      Ștergere
  5. ohooo farmec si-a facut magazin online? Sunt ultima care afla vestea? Mi se pare foarte tare. In plus site-ul pare foarte profi si produsele bine aranjate. Bravo Farmec!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela, dar au de mult timp magazinul online activ.Poate nu ai fost atenta :D
      Ii poti urmari pe facebook, pentru ca mereu posteaza noutatile acolo.
      Te pup!

      Ștergere
  6. Foarte faina ideea celor de la Farmec de a veni cu nuante noi, in fiecare sezon, potrivit anotimpului in cauza :D
    Imi place mult spring break, e musai sa mi-o achizitionez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce fruuumoase sunt:)
    Le vreeau pe toate:)

    RăspundețiȘtergere