joi, 6 iunie 2013

O viata sanatoasa

Cursurile de nutritie si dietetica mereu au fost preferatele mele si de la care nu am lipsit niciodata!
Inca de mica am fost atrasa de hrana, si nu in sensul ca mananc abuziv, ci ma refer la faptul ca imi place sa aflu cum a fost preparata mancarea, ce ingrediente s-au folosit, care este numarul caloriilor sau chiar si substantele pe care ingredientele din acel fel de mancare le contine si importanta lor.

Si pentru ca fratele meu a luat decizia de a slabi sanatos, prin sport si o alimentatie corecta, am decis ca impreuna sa ne documentam si sa punem bazele unui regim alimentar personalizat in limita posibilitatilor, si in acest mod mi-am putut exersa abilitatile de medic, ajutandu-l cu indicatii si sfaturi pentru o viata sanatoasa.
Nu este chiar usor sa facem acest lucru, pentru ca este destul de greu pentru o persoana sa renunte atat de usor la obiceiurile nesanatoase precum mancatul pe fuga la fast-food, sau inghititurile mari si dese.
Se stie ca mestecarea incorecta si insuficienta a bolului alimentar poate provoca diferite probleme tractului digestiv, si cum am dorit sa facem totul ca la carte (sau mai bine zis, sa faca el totul cum este corect), am cerut sfatul unui medic nutritionist si in acest mod alegerea tipului de dieta a fost mult mai usoara.

Pe langa alimentele atent selectionate, suplimente alimentare si miscarea au fost elemente cheie.
Suplimentele alimentare au rolul de a oferi organismului aportul necesar de substante benefice si necesare pentru o dezvoltare corecta si o buna functionare.Imbinate cu necesitatea de a slabi, acestea au dat randament si au ajutat ca fratele meu sa isi modeleze corpul armonios.

Dar sa nu uitam si de hidratare si orele de somn care sunt la fel de importante ca si restul.Daca nu oferim corpului orele de somn necesare pentru relaxare, este cel mai probabil ca acesta sa clacheze sau sa isi dea un :restart".Cand acest lucru se intampla, ne dam seama ca ceva nu a fost facut corect.Semnele de alarma sunt lesinul, starile de oboseala si moleaseala, deshidratarea si pierderea apetitului.
Renuntarea la viciile precum fumatul si alcoolul, intensifica procesul de slabire si fortifiere a organismului, asa ca nu uitati sa duceti o viata sanatoasa!

2 comentarii:

  1. Un reminder pe tema asta e intodeauna binevenit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, awesome post...love it!
    Hosting an INTERNATIONAL GIVE-AWAY WITH FIRMOO. Participate and win a Free pair for yourself. It ends on 14th of June. x

    http://memypendown.blogspot.in/
    https://www.facebook.com/MeMyPenDown

    RăspundețiȘtergere