luni, 17 iunie 2013

Ofertele verii

Oficial, vacanta a inceput!Cel putin pentru mine, si cum planurile de vacanta sunt aproape gata (mai ramne sa pun la punct cateva detalii pentru cazare si drum), ma pot doar relaxa in voie si iesi la sesiunea de shopping mult dorita in aceasta perioada, dar la care nu am avut acces din cauza timpului limitat.

Va vorbeam mai demult despre o comanda Aoro si despre faptul ca sunt multumita de ea.Ei bine, am dat-o si pe a doua in urma cu ceva timp, si ma pregatesc pentru o alta comanda, cu produse destinate ingrijirii pielii, pentru ca deisgur, imi doresc sa ajung la plaja cu o piele radianta, curata pe care sa se prinda cel mai frumos bronz!De altfel, eu ma bronzez rapid si frumos, insa trebuie sa imi iau mereu masuri de precautie pentru a nu ma arde soarele, dar si pentru a intretine culoarea nou dobandita o perioada indelungata.

Asa ca astazi, vreau sa studiez ofertele din magazin si in special reduceri la cosmetice, si sa imi fac o lista cu produsele must-have pentru plaja dar si cu altele pe care le doresc de ceva timp dar la care nu am avut acces.De exemplu, voi ce produse folositi pentru protectia solara?Anul trecut am folosit Nivea, insa nu am fost multumita de efectele sale, si mi-am pus in gand sa incerc si altceva nou.


Saptamana aceasta am vazut la categoria reduceri cosmetice multe produse destinate ingrijirii parului...va dati seama cat de bucuroasa sunt, si tocmai ce ma uitam pe lista si deja am gasit 2-3 produse care imi lipsesc din arsenalul de ingrijire capilara si pe care trebuie sa le am!Produsele L'oreal mi-au atras atentia inca de data trecuta.Mai ales mastile reparatoare si samponul hranitor.Trec prin cateva zile dificile cu parul, si incerc sa il tin departe de razele soarelui.Sper ca voi gasi si protectia solara perfecta pentru el!


Si fara un parfum cu arome racoritoare si fructate, vara nu ar fi vara!Am descoperit recent un parfum care mi-a atras atentia (si nasucul!) in mod pozitiv, si chiar am fost surprinsa sa aflu ca se afla la reduceri parfumuri!Este vorba despre Laura Biagiotii Roma si l-am mirosit zilele trecute la o colega de facultate.Mare mi-a fost mirarea cand mi-am dat seama ca este un parfum lejer si intens.In trecut, aromele Laura Biagioti mi se parea foarte grele si potrivite mai mult varstei a 3 a, insa iata din nou ca sunt contrazisa.Stiti vorba aia: nu este pentru cine se potriveste, ci pentru cine se nimereste...cam asa si cu mine, care tot eram in cautarea parfumului perfect pentru aceasta vara.

Cred ca v-ati dat seama de ce imi place cel mai mult Aoro: pentru ca ofertele sunt diverse, preturile mici si potrivite pentru orice cumparator!Eu sunt multumita de serviciile lor si sper ca si voi sa aveti o experienta la fel de frumoasa precum a mea.Si acum ma intreb, voi ati profitat in aceasta vara de reducerile de sezon?
Ce produse veti cumpara?

2 comentarii:

  1. Si eu planuiesc o cumapratura de pe Aoro. La mine insa ar fi vorba de un parfum mai greu, caci mie astea imi plac, de la Guerlain. Le petite robe noire.(sper ca am scris bine, nu de alta, dar eu sunt cu germana, nu cu franceza) :))

    Te pup,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am cam exagerat cu cumparaturile de pe aoro.ro pentru ca in fiecare zi am gasit o promotie care imi facea cu ochiul. Dar nu regret nimic :)

    RăspundețiȘtergere