sâmbătă, 29 iunie 2013

Outfit for summer

Ma tot gandeam daca sa ma apuc de facut outfit-uri, pentru ca da, imi place sa pozez, insa nu se poate cu aparatul meu.Nu vrea sa faca poze decente sub nici o forma!Pentru produse este mai ok, pentru ca un fond alb ma mai ajuta, insa daca vreau sa surprind un moment important, imediat apar problemele...

Astazi, vreau sa va arat o tinuta care o port cu drag si care ma face sa ma simt foarte rasfatata purtand-o!
Iubitul meu nu a fost la inceput incantat de partea de jos, pentru ca zice ca e prea larga deoarece pantalonii scurti care au fost piesa centrala a acestei tinute, sunt cu talie inalta si evazati, insa pe masura ce trecea timpul a fost de acord ca pantalotii sunt speciali si ca look-ul meu este altfel decat de obicei, si cum spune el, a fi altfel inseamna sa te deosebesti de restul lumii deci am nimerit-o!


Pantalonii de la Collection London sunt foarte frumosi si pana acum, nu am mai avut nimic in acest gen.
Sunt cu talia inalta, si vin impreuna cu o curea roz cu fundita foarte simpatica!
Am completat tinuta cu perechea de sandale cumparate zilele trecute, cu un maieu(stiu, stiu!corect este maiou, dar suna atat de raaauu!) simplu alb pe care l-am bagat in pantaloni pentru a sublinia linia siluetei si stilul lor clasic, si un colier de la Felicity Store cu flori galbene.In par am avut o panglica roz pe care am strans-o intr-o fundita si ceasul de la prietenul meu si gata outfit-ul meu pentru o zi caniculara de vara.


Mama mea spunea ca par foarte copilaroasa purtand aceasta tinuta insa in acelasi timp am un aer clasic din cauza pantalonilor si a spus ca ii plac foarte mult si este bucuroasa sa vada ca stilul meu se perfectioneaza.
Cred ca este important sa avem in sifonier piese vestimentare clasice si frumos croite care ne vor scoate din anonimat.Sunt foarte incantata de pantaloni nu numai pentru ca sunt frumosi, insa sunt si lucrati cu mare atentie dintr-un material fluid ce nu se lipeste de corp si lasa pielea sa respire.

Voi ce spuneti fetelor, va place tinuta mea de weekend?

16 comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta si pantalonii imi plac mult:)
    eu n-am avut pana acum pantaloni cu talie inalta dar cred ca ar trebui sa ma conformez si sa-mi iau ceva in genul pantalonilor tai!
    Iti sta foarte bine!:*
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc Lorena!
      Sa stii ca la inceput nu am fost foarte sigura pe model pentru ca sunt foarte slabuta si uneori nu ma avantajeaza o pereche de pantaloni stramti si cu talie inalta, pentru ca imi evidentiaza acest mic defect, insa ma simt super in ei si chiar se potrivesc mai mult decat mi-as fi imaginat stilului meu!
      Si sunt si foarte comfortabili :>

      Ștergere
  2. Pare copilaroasa tinuta, dar cred ca ti se potriveste Ana. Imi plac panatlonii, insa eu nu pot purta chiar atat de scurti. De sandale ti-am spus deja ca sunt foarte frumoase.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, sunt de parere ca acum, cat suntem tinere trebuie sa aratam ce avem si sa fim mandre de corpulnostru!Daca nu, atunci cand?Preferi sa iti arati picioarele cand vei fi batrana? :D
      Daca si tatal meu a spus ca sunt frumosi si finuti inseamna ca merita investitia!
      Te pup!

      Ștergere
  3. e tare frumoasa tinuta.. am vazut-o si pe facebook si chiar mi-a placut mult.. pantalonasii sunt superbi si iti vin foarte bine.. :)
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga mea!
      Am fost foarte bucuroasa sa vad atatea reactii pozitive cu privire la tinuta mea de la cititori dar si de la prietenii apropiati.Mi-au dat incredere in mine si sunt mandra de outfit.
      Imi doresc acum si perechea de pantaloni cu imprimeu floral care de altfel sunt preferatii mei si o rochie simpla :)
      Te pup!

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa ținuta iar tu foarte drăgălașă :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase draga Coco!
      Iti doresc o zi frumoasa asa cum mi-ai facut-o tu pe a mea :)

      Ștergere
  5. Ce pantaloooni :D eu cea care nu e fan roz (pe langa alte culori :))) am pacatuit si mi-am achizitionat din Bershka o rochita roz saptamana trecuta (e un roz catre portocaliu culoarea piersicii :D in apararea mea). Totusi, sa fi vazut undeva pantalonii aia :D as mai fi pacatuit odata :)) arata super, clasic, feminin, delicat si frumoos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteti pacatui din nou oricand: http://www.collectionlondon.ro/produse/pantaloni-scurti-roz--154.html

      Ștergere
    2. Ma bucura mult cuvintele tale Yannis!
      Sper sa ne arati si noua outfit-ul tau daca iti vei cumpara perechea de pantaloni!
      Te pup!

      Ștergere
  6. caut pantaloni din astia, mi-am salvat ca alternativa, sunt tare draguti :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Numele meu e Alina si sunt consultant Collection London. Ne bucuram sa vedem ca tinuta Anei Maria v-a atras atentia. Avem o campanie: la al doilea produs cumparat, primiti 50% reducere: http://www.collectionlondon.ro/produse/pantaloni-scurti-roz--154.html
      Mult succes sa gasiti ce vi se potriveste!

      Ștergere
  7. pantalonii sunt foarte draguti si iti vin super bine :)

    RăspundețiȘtergere