luni, 17 iunie 2013

Piscina viselor

Cand eram mica, mereu ii spuneam mamei ca atunci cand voi fi mare, si voi avea casa mea care va fi mare ca un castel, imi voi face si o piscina!Am iubit mereu apa, si cand plecam in excursii si vacante impreuna cu familia si prietenii, alegeam marea!Ma balaceam in mare cu orele, si tin minte, ca de multe ori, eram neagra de soare inca din prima zi pentru ca mai mult stateam in apa decat pe plaja.Ori cu salteaua, ori colacul, apa era incercata si nu numai ca uitam sa mai ies, dar mai faceam si scufundari cu ceilalti verisori!
Si acum am poze cu mine din vacante, si evident, toate sunt facute in apa!Uitam pana si de foame si de sete cand era vorba de astfel de distractie.Pana si astazi, iubirea mea pentru mare si apa inca traieste, si tare mi-ar placea sa am macar o piscina gonflabila acasa.Ma relaxeaza total activitatile in apa, si desi mi-am dorit candva sa inot, si sa invat sa inot, nu am putut pentru ca nu am avut cand.Este o activitate frumoasa si care dezvolta corpul armonios, insa stiu doar esentialul.

Acasa, pentru ca nu mai aveam cum sa ne racorim dupa o astfel de aventura, mai apelam la bidoanele si dupuri gaurite..daaa, o paparuda pe cinste cu toti copiii de pe strada!
O data, am improvizat un fel de piscina daca va vine sa credeti!O vecina, proaspat intoarsa de la munca din strainatate, incepuse sa isi construiasca o piscina adevarata, si noi obraznicii, vazand cum se lucreaza la una, ne-a tranzit ideea sa sapam in curte o gaura si sa mesterim la ea cu spor ca sa nu se sfarseasca vara si noi sa nu ne balacim.Am acoperito cu o folie de plastic care se pune peste serele de legume, si am umplut-o cu apa, si hop in ea!Va dati seama cata cearta a venit din partea parintilor ca am stricat gradina si ca ne jucam cu apa rece, dar ce sa stim noi?

Apoi desigur, vecina ne-a invitat la ea sa o incercam cand a fost gata si atat de frumos ce a fost!Noi fetele ne-am imbracat in cele mai frumoase costume de baie si ne-am simtit ca actritele din telenovele care stau pe sezlong toata ziua si se bronzeaza...ce sa mai spun, eram si noi domnisoare!Acum asteptam doar ca tanarul musculos care se ingrijeste de curatenia piscinei sa isi faca aparitia pentru a-l admira si a incepe povestile de dragoste, insa ghinion!Vecina noastra a apelat la roboti piscine pentru curatarea ei..zicea ca sunt mult mai sigure si apa se filtreaza cu mult mai usor, si nu mai trebuie sa stea cu grija ca poate cadea oricand cineva acolo daca nu este supravegheat locul.Acum ii dau dreptate!Nu este chiar o slujba usoara curatarea unei piscine, mai ales una de dimensiiuni mari, plus ca nu toate rezidurile sunt luate cu ajutor plasei.Doar vrem sa facem baie intr-o apa cat mai curata si cristalina,nu?

4 comentarii:

  1. mie personal mie frica de apa asa ca imi place sa admir dar nu vreau ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu iubesc marea...mereu spun "i was born and raised by the sea":D

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata! Totusi,prefer marile, orice mari involburate sau nu :)

    RăspundețiȘtergere