sâmbătă, 8 iunie 2013

Pregateste-ti garderoba de vara!

De multe ori mi-am pus intrebarea, cum de reusesc chinezoaicele sa se mentina atat de frumoase si sa fie mereu in pas cu moda?Desigur, China este o putere mondiala, si creeaza haine pe banda rulanta, si este si normal ca ele sa fie mereu in ton cu noutatile, insa nici nu va spun cat de mult am suspinat cand am vazut niste   rochii online la care nu am prea avut acces.Hainele de dama sunt la mare cautare, si evident, o fashionista adevarata mereu va dori sa fie in trend, astfel ca are o lista bine alcatuita cu prioritati dar si cu magazinele online care ofera produse frumoase, unice si moderne.Astzi va voi prezenta un noi site cu haine de dama si accesorii, pe care eu il iubesc pentru ca hainele sunt asemanantoare cu cele pe care le-am vazut pe diferite site-uri chinezesti dar la care nu am acces.

DyFashion este locul in care aceste dorinte se pot implini, facand orice fashionista fericita!
Rochii de ocazie, rochii de seara, rochii elegante, toate sunt aici pentru a face shopping-ul o experienta de neuitat!Eu ador rochiile cu paiete, rochiile scurte, care aduc un plus de eleganta si de stralucire unui outfit.Desigur, as purta o asemenea tinuta doar la o anumita ocazie, nu pe strada, si cum sunt domnisoara de onoare, ma gandeam sa schimb 2 rochii in seara nuntii.Ziua voi purta o rochie intr-o nuanta aleasa de mireasa, pentru pozele de grup, iar seara o alta rochie, pe care o voi alege zilele urmatoare.
Nu m-am putut decide asupra unui singur model de pe DyFashion, asa ca astept parerea voastra:


Ce spuneti fetelor?Nu-i asa ca sunt frumoase?Eu cred ca voi alege rochia cu topul din paiete aurii, cu peplum si fusta mulata, dar parca si cea roz cu trena si top cu imprimeu auriu ar merge.Este greu sa aleg pentru ca ambele modele sunt deosebite si potrivite pentru o seara frumoasa.

Dar haideti sa va arat si alte haine de vara de pe site, care vor face ca tinutele voastre de zi cu zi sa fie un deliciu!Desi mai este mult pana la vacanta, in mare parte, bagajul de vacanta este gata!Stiu ce voi lua cu mine, mai ales pentru ca imi doresc sa fiu atat trendy, cu tinute placute de zi formate din topuri de dama, si pantaloni scurti, cat si rochii din materiale vaporoase.




Si iata si costumele de baie pe care le voi purta cu drag pe plaja!Imi plac costumele formate din doua piese, si cele care nu au acele bretele care se strang dupa gat, pentru c ama bronzeaza urat, cu urme, si acestea sunt in culori neon, vibrante si care pun in evidenta bronzul.


Nu-i asa ca toate sunt superbe?Care este preferatul sau preferata voastra dintre articolele vestimentare prezentate mai sus?Voi cum va pregatiti de vara?

2 comentarii:

  1. Marin Maricica9 iunie 2013, 10:54

    Ce frumoase sunt costumele de baie!
    Anul acesta am inceput sa port foarte mult alb, si evident, si costumul de baie se cere a fi alb!Doar scoate bronzul in evidenta, nu?
    Cat despre rochite, da sunt frumoase!Insa acel tricou cu pene imprimate pe violet este genial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va invitam sa ne urmariti postarile si aici http://dyfashion-ro.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere