vineri, 14 iunie 2013

Review Ceara de par Loncolor

De ceva timp am inceput sa folosesc ceara de par pentru coafat.Nu stiu de ce, insa inainte imi ingrasa teribil parul, dar acum e totul ok, si chiar imi place rezultatul!Cel mai mult o folosesc pentru disciplinarea varfurilor care se electrizeaza sau a firelor rebele cand vreau un par matasos si plin de vitalitate.

O folosesc destul de simplu: iau putina ceara in mana, o incalzesc in palme, si apoi, trec degetele printre suvitele de par.De obicei, o singura trecere este de ajuns pentru intregul par, si nu imi ramane deloc surplus.
Imi place ca nu separa suvitele, si nici nu ofera un luciu gras, inestetic si murdar.



Recent am descoperit-o pe cea de la Loncolor, si imi place mai ales pentru ca miroase subtil dar placut.
O impart cu prietenul meu care zice ca e mai buna decat un gel obisnuit, si ii place mai ales pentru ca ii ofera un luciu fain, ca de par proaspat spalat.El are parul cret, si ii place ca il ajuta la definirea carliontilor, si ca ii tine sub control intreaga zi.

Voi folositi ceara de par fetelor?

2 comentarii:

  1. eu nu, dar unul din cumnati da si chiar o sa-i spun despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu o folosesc acasa, insa am vazut ce poate la coafor. Mi-au placut rezultatele acolo, asa ca m-am uitat la cateva astfel de produse in DM, dar niciuna nu mirosea pra bine.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere