joi, 6 iunie 2013

Review crema contur ochi Ava

Ma declar restanta la postarile review-urilor produselor marca Ava, pentru ca trebuia sa fi scris demult despre ultimul produs incercat din premiul castigat pe blogul lui Katynel, insa cred ca am o scuza plauzibila!
O crema pentru conturul ochilor cred ca trebuie folosita o perioada indelungata pentru a fi sigura de efectele sale, asa ca astazi, dupa 6 luni de la primire, va pot spune daca se merita sau nu sa incercati aceasta crema destinata ingrijirii pielii din jurul ochilor…


Pai…desigur ca merita!Nu numai ca este un produs cu ingrediente bine alese si naturale, dar si liniile fine, ridurile pronuntate si cearcanele arata decent!Pana dupa sesiunea de vara, nu as fi crezut vreodata nevoie de un produs pentru a trata urmele oboselii si a varstei de pe chipul meu, ba chiar aveam impresia ca un astfel de produs este inutil, fiind ok sa aplic si o crema normala de zi pentru a preveni aparitia acestor probleme, insa desigur, dupa o astfel de cura, mi-am dat seama ca este foarte indicat sa folosim produse destinate pentru fiecare necesitate in parte si sa nu ne abatem de la rutina noastra de ingrijire.

Ma declar multumita de acest produs, pentru ca in mare parte, liniile fine si cearcanele au fost estompate.De asemenea, zona este cu mult mai hidratata si machiajul se aplica cu multa usurinta.
Nu stiu ce altceva sa va mai spun, pentru ca sincer, nu m-am documentat indeajuns in ceea ce priveste ingredientul activ al acestei game marca Ava.Cateva cuvinte despre catina stiu, si cat de importanta este, insa nu in totalitate.Produsul in sine este foarte bun, si nu numai ca il folosesc de 3 luni continuu si nu se mai termina, dar este si unul care chiar ajuta si m-a cucerit!

De acum promit ca voi acorda mai multa atentie produselor destinate ingrijirii pielii si ca nu voi mai merge pe premisa ca unele produse cosmetice pot fi inlocuite cu succes de o crema hidratanta simpla, pentru ca nu este asa.Ma bucur ca am constientizat acest lucru acum, si nu mai tarziu!

Voi ce creme pentru estomparea ridurilor si a cearcanelor folositi si imi recomandati?

2 comentarii:

  1. Eu am zona din jurul ochilor usor uscata asa ca aplic un ser putin mai gros care, eventual, sa contina retinol (ca sa ne luptam cu ridurile). Cat despre cercane nu cunosc alt remediu in afara de o noapte buna de somn :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am saturat de cearcane!Problema este ca nu gasesc un anticearcan decent cu o acoperire decenta.Inca sunt in "cautare" :D

      Ștergere