miercuri, 26 iunie 2013

Review Pudra de Talc

Probabil va intrebati de ce as folosi pudra de talc?Ei bine, o folosesc constant pentru a preveni transpiratia excesiva si pentru a parfuma pielea picioarelor pe timp de vara.
De obicei, imi transpira foarte mult picioarele, indiferent daca este vorba de pantofi de piele sau de plastic, si de multe ori imi aluneca piciorul din incaltari sau pur si simpla clapaie, asa ca folosesc pudra de talc pentru a tine sub control aceasta problema, si este una dintre cele mai eficitente metode din cate am incercat.

Aceasta pudra am achizitionat-o de la un plafar de la mine din oras, inca de prin iarna, si am uitat cat am dat pe ea, insa cu siguranta pretul sau este intre 5 si 7 lei.

Am ales varianta mentolata, si de cand o folosesc picioarele mele se simt proaspete, revigorate si nu mai sunt alunecoase!
Desigur, o aplic doar atunci cand ies in oras, si stiu ca sunt predispusa la situatii neplacute, sau cand sunt obligata sa port pantofi despicati in varf sau niste sandale cu toc inalt, pe care sigur as aluneca!

Incerc sa evit pe cat posibil materialele sintetice atunci cand vine vorba de incaltaminte, dar se pare ca nu ma ajuta acest lucru, asa ca inainte de fiecare iesire, torn o cantitate medie de pudra in palme in ploaie, si apoi aplic prin masaj pe picoare.
Trebuie sa insist putin cu masajul pentru ca picioarele sa nu arate albe ca ale unei fantome, si evit sa merg pe covoare desculta dupa ce am aplicat-o pentru a nu lasa urme.

In unele momente, mai torn putina pudra si in interiorul pantofilor infundati daca stiu ca voi petrece mult timp stand in picioare prinsa in activitati solicitante.Sunt multumita de produs, pentru ca nu imi deshidrateaza pielea si ma ajuta sa scap de probleme cele mai nesuferite ale verii, fara a face o paguba in portofel.

Voi folositi dragilor pudra de talc?Daca da, ce alte intrebuintari i-ati mai gasit?

5 comentarii:

  1. Nu am folosit pana acum dar chiar este pe lista pudra de talc deoarece la fel ca si tie, imi transpira picioarele si se lipesc enervant de talpa incaltamintei pe timpul verii.
    O s-o iau si eu:).
    Multumim pentru articol, e foarte util!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o folosesc dupa epilare.calmeaza pielea :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Very nice, te sigo, tienes un blog muy interesante.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit-o până acum, dar pare un produs folositor și eficient. Cu siguranță o să-mi cumpăr. :D

    RăspundețiȘtergere