miercuri, 5 iunie 2013

Review Rimel Scandaleyes

In incercarea de a avea gene frumos curbate si un volum perfect, o femeie ar face orice…sau aproape orice.Cred ca o astfel de descriere mi se potriveste perfect, pentru ca mereu am fost in cautarea rimelului perfect, insa de multe ori incercarile mele s-au soldat cu numeroase deceptii.

Cam asa s-a intamplat si de aceasta data, si nici nu stiti cat de rau imi pare!Aveam mari sperante ca rimelul Scandaleyes, de care va voi vorbi pe scurt astazi, ma va face sa pun punct cautarilor mele.


Acest rimel insa nu este nici de departe atat de scandalos precum se crede.Cu parere de rau o sa afirm ca este chiar unul dintre cele mai rele rimeluri incercate de mine ( i se alatura rimelul Giordani de la Oriflame si SuperShock de la Avon).Recunosc, am genele rare, blonde si cat se poate de mici, insa mereu a fost cate un rimel care mi le-a scos din anonimat si le-au facut sa arate decent chiar si in spatele lentilelor ochelarilor pe care ii port zilnic, insa acum, scandalul nu a fost deloc scandalos.

Desi peria este deasa si foarte mare, aceasta nu reuseste sa imi ofere nici alungire, si nici volum.
Prima oara am crezut ca este poate prea putin rimel in tub, si ca nu se ia suficient pe perie, dar nu aici a fost problema.Nici acum nu pot sa imi dau seama de ce se comporta astfel, si nu imi ofera nici macar putin volum, chiar si dupa al treilea strat.Poate chiar am eu genele mai complicate, insa la prima aplicate ma chinui destul de serios, pentru ca abia daca reusesc sa prind putin negru pe gene…
Din pacate, nu este un rimel pe care il vi cumpara pe viitor, desi peria m-a incantat foarte mult.

  


Voi ati incercat acest rimel?V-a placut?

6 comentarii:

  1. L-am incercat si eu .Este jalnic! Numai publicitate este din el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu l-am incercat! Si desi mi-a placut foarte mult cum arata peria lui am zis ca este posibil sa fie foarte bun! Dar din pacate m-am inselat amarnic! Este unul din cele mai proaste rimeluri folosite vreodata! Sunt total dezamagita de el. Eu am genele lungi si dese, deci nu prea am nevoie sa insist prea mult cand folosesc mascara, dar cu aceasta, dupa trei straturi tot nu se vede mai nimic schimbat -in afara de aspectul inestetic de gene lipite (gen picioare de paianjen...) uh, urat :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca nu l-am incercat inca si bine am facut:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost foarte aproape sa-l cumpar in goana mea dupa rimelul perfect. Bine ca am aflat ca nu merita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana.. Peria asta e complet neindicata daca ai gene scurte sau rare, mai ales rare pentru ca le desparte si mai rau. Nici eu n-am gasit rimelul perfect, poate rimelul negru NYX pt cresterea genelor ma mai scos din anonimat si mam indragostit de el, dar sa terminat..

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-l recomand si tie pe cel de la Nyx, este genial ca efect si periuta este foarte ok <3
    Poate pretul e putin mai piperat (:X) dar merita !
    Kisses,
    Lemo

    RăspundețiȘtergere