vineri, 21 iunie 2013

Review Toner Antiaging cu Acid Hialuronic

Au trecut cam doua saptamani (sau trei?..sper sa nu ma insel, insa am cam uitat numaratoarea!) de cand am inceput testarea tonicului antiaging pe care l-am facut eu insami cu ingredientele puse la dispozitie de catre Elemental, si este momentul sa va spun parerea mea sincera despre produsul final, si despre actiunea si efectele sale asupra tenulu meu.

Produsul se prezinta astfel:


Tonicul are o culoare galbena aurie, transparenta, insa aplicat pe piele, este incolor.
Parfumul este discret, si cred ca este dat mai mult de cosgard si de apa florala de lavanda.Restul ingredientelor mi s-au parut inodore, si doar acestea au avut o nuanta parfumata mai intensa.Insa din fericire, mirosul nu persista pe piele.

Consistenta este lichida, ba chiar apoasa, si atunci cand pulverizez in palma, uneori mi-e frica sa nu scap pe jos, insa recipientul este ok si nu permite risipirea inutila a produsului.Un singur puf este suficient pentru a aplica pe intreaga fata cat si pe gat, produsul fiind usor de manevrat si de intins.

Faptul ca se absoarbe imediat reprezinta o mare bucurie pentru mine.Nu stiu daca si celelalte fete care au incercat tonerul au observat, insa mie tenul imi ramane perfect mat dupa aplicare!La inceput am preferat sa il aplic doar seara inainte de culcare, dar vazand efectul, am zis ca merita o incercare si pe timp de zi, mai ales atunci cand sunt pe acasa, si imi permit sa stau fara protectie solara...

Ce schimbari am observat la nivelul pielii:

1.Senzatie de hidratare si de tonifiere a pielii.Nu am vazut o mare imbunatatire in ceea ce priveste aspectul ridurilor sau a liniilor fine.Cred ca pentru ele, este necesara utilizarea pe termen lung a produsului.Cel putin 3 luni pentru rezultate vizibile.Insa pe mine nu ma deranjeaza, pentru ca nu am tenul atat de imbatranit incat sa imi fie obligatorie aplicarea unui produs antirid puternic.

2.Tenul este cu mult mai luminos si mai curat.Dupa 2 saptamani, imi simt pielea mai curata, mai limpede si fara urme de oboseala.Aceste efecte le mai observ dupa utilizarea unguentului cu galbenele, insa pe care il folosesc doar periodic.

3.Elasticitatea redobandita.Da, este ok.Acidul hialuronic pot spune ca si-a facut putintel treaba, mai ales asupra liniilor din jurul aripilor nasului, care de obicei erau zone uscate, terne si pe care se aseza foarte greu machiajul, fara un motiv anume.

In general, tonerul este un produs ok.De multe ori l-am exclus din rutina mea de ingrijire pentru ca efectiv, nu i-am gasit un rol important, insa stiti cum este: pana nu gasesti produsul care sa iti schimbe parerea, tot a ta o tii.Cred ca tonerul din recipient imi va ajunge timp de 2 luni de acum inainte, si promit ca il voi termina!

Reteta acestui preparat cosmetic este una foarte simpla.asa cum se mentiona si pe foia de prezentare, gradul de dificultate al prepararii este mica, si in 20 de minute toner-ul este gata, mai ales pentru ca in afara de dizolvarea acidului hialuronic ce dureaza putin, restul ingredientelor se dizolva rapid si fara probleme.Nu este o munca grea, si cred ca faptul ca mi-am putut prepara propriul meu toner mi-a readus increderea in produsele naturale destinate ingrijirii tenului.

Voi ati incercat pana acum sa va preparati acasa cosmeticele?Daca da, ce anume v-a impresionat cel mai mult la ele, si ce anume va face sa reveniti la ele?

Ce parere aveti despre aceasta reteta pusa la dispozitie de Elemental?Stiti ca ei au o pagina intreaga plina de astfel de preparate destinate ingrijirii naturale a pielii?

3 comentarii:

  1. in afara de banalele masti nu mi-am facut cosmetic te teama unor reactii nefericite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit si parerile altor fete despre tonere de la Elemental . In general au fost bune, insa mie tot mi se pare ca pretul pentru a prepara o sticluta este cam maricel.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar masti home made (faciale, pentru par) am preparat!
    Asa cum spune Maria, ma face sa pastrez rezerva pretul total al produselor pentru prepararea toner-ului, in ciuda faptului ca am citit pareri pozitive in legatura cu produsul!

    Pupicei, Ana!
    Weekend frumos iti doresc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere