luni, 10 iunie 2013

Se cauta zane si super eroi!

Un copil in familie, inseamna bucurie si veselie.Copiii au puterea de a sterge orice urma de tristete, si de durere cu inima lor pura si zambetul inocent.Pentru a-i face fericiti, mereu ne dorim sa le fim aproape in toate momentele impostante din viata si mai ales, sa ii ghidam cu pasi marunti dar siguri, spre o lume mai buna.

Petrecerea botezului este una foarte importanta, nu doar datorita semnificatiei sale crestine, dar si pentru ca "ursitoarele" vor veni sa-i dea binecuvantarea si de a prezice viitorul.Insa nu trebuie sa va speriati, pentru ca aceste ursitoare in realitate nu exista, dar cei mai buni animatori petreceri copii vor face ca seara sa fie de neuitat pentru toti invitatii si o experienta reala, datorita costumelor.

Stiti deja cu totii ca petrecerile pentru copii trebuie sa fie distractive si pe placul piticilor!Daca ei spun ca vor sa ii invite pe super-eroii lor preferati, pai asa sa fie!

In zilele noastre, slujba de animator este la mare cautare!Actorii se pot imbraca in costumele preferate ale copiilor si astfel se pot transforma in personajele din desenele animante, la care ei se uita in fiecare zi, si evident, este foarte important ca acestia sa fie cat mai sociabili si sa fie un exemplu bun pentru micuti, pentru ca ei ii vor lua drept modele in viata.

De multe ori l-am auzit pe nepotelul meu spunand ca il iubeste pe Scooby Doo dar si pe Batman, si l-am intrebat: de ce?Explicatia lui pur si simplu m-a uimit, mai ales ca el poate constientiza inca de la o varsta atat de frageda ca exista rau si binele, si ca personajele lui iubite, lupta continuu pentru distrugerea oamenilor rai care fura bomboanele (asa spune el) si ca mereu scapa de ghinion pentru ca au puteri magice!

Spuneti voi, cum sa nu il cred?Toata ziua sta in fata televizorului, si desi la inceput am crezut ca este nociv pentru el, ne-a demonstrat ca toate astea sunt temeri nefondate, pentru ca el este baiat mare si stie ce e desen si ce e real, insa isi iubeste cu aceeasi intensitate idolii si ii vrea aproape de ziua lui, asa ca impreuna cu parintii i-am pus la cale o supriza! Impreuna cu el, am scris invitatiile pentru cei doi super eroi, si pentru restul copilasilor, pentru a veni sa-l sarbatoreasca de ziua lui. Nici nu va imaginati cat de incantat era!Si-a aduna in jurul lui, toate jucariile si pe o hartie isi nota parerea lor.

Insa partea cea mai grea este alta: avem in acelasi timp de sarbatorit si ziua surioarei sale, care este in ziua urmatoare, si ne-am propus sa le facem in aceeasi zi, si cum Maria noastra o iubeste pe Rapunzel si Stefan pe ScoobyDoo, cum sa facem sa ii impacam pe amandoi?
O sa chemam animatorii desigur!Ei vor sti cel mai bine ce au de facut si pe langa acestea, vor oferi si un spectacol pentru cei mici, dar si multe alte surprize!

Nu le-am spus ca le vom aduce si magicieni si vor fi si pictati pe fata de personajele lor preferate in timp ce vor fi filmati de un cameraman profesionist care va surprinde toate momentele cheie ale serii.
Eu spun ca va fi o petrecere mega distractiva si sigur se vor simti bine!Decorul va fi pus la dispozitie de firma pe care am delegat-o atat pentru partea de animatie, cat si pentru momentul de magie, asa ca totul este pregatit si nu asteptam decat seara suprizelor!

2 comentarii:

  1. Sincer, mie nu imi place deloc ideea asta cu ursitoare si alte chestii asemanatoare la botez.
    Cand e copilasul mai mare si intelege ceva, e foarte dragut sa aduci personaje - chiar am fost la o petrecere de asta pentru copii si au fost invitati costumati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Petrecerile in care copii nu constientizeaza mi se par mai mult facute pentru adulti, pentru invitati. E dragut dar mi se pare solicitant pentru buget, altfel sta treaba cand are de la 3 ani in sus, e un exemplu si doar o parere.

    Petrecerile cu costumatii imi plac, intr-o buna zi mi-ar placea si mie sa organizez ceva, chiar daca nu in detaliu, idea e ca sa ne simtim bine si sa aducem zambete pe buze. :*

    RăspundețiȘtergere