sâmbătă, 8 iunie 2013

Serialele mele preferate

Stateam astazi si mi-am adus aminte ca de mult imi doresc sa fac aceasta postare, despre serialele pe care eu le urmaresc cu drag, si alaturi de care am "crescut".

Multe dintre ele de stiti deja.Eu le-am vazut pe unele de 2-3 ori, pentru ca in pauza dintre filmari,efectiv nu aveam ce sa fac, si le-am luat din nou de la capat, insa doar 2 dintre ele se vor regasi mereu printre preferatele mele, care nu se vor demoda, si de care nu ma voi plictisi.
Ordinea imaginilor este aleatorie, pentru ca nu ma pot decide care are locul 1 sau 2.Toate imi sunt la fel de dragi, si uneori ma simt ca si cand as deveni dependenta de ele!Astept cu sufletul la gura fiecare zi a aparitiei, si dupa ce il vad o data, ii mai dau replay!Stiu, sunt culmea, dar ce sa fac...


Dexter este genial!L-am vazut de 3 ori cap-coada, si efectiv nu mai am rabdare pana la sfarsitul lunii cand va aparea noul sezon!Desi filmele politiste nu sunt genul meu, acesta m-a cucerit, m-a captivat si abia astept sa vad ce se va intampla cu acest criminal in serie..


De Gossip GIrl cred ca ati auzit cu totii.Este serialul alaturi de care am crescut, alaturi de care am petrecut cel mai mult timp cu prietenele mele, asteptand in fiecare vineri aparitia noilor episoade si despicand firele in patru incercand sa aflam cine este vestita GossipGirl!Nici prin cap nu ne-a trecut ca ar fi putut fi acea persoana!


The Office este super amuzant!Il urmaresc in special cu prietenul meu si randem impreuna la situatiile comice din episoade.


The Big Bang Theory este absolut genial!Il ador si cand am aflat ca au luat pauza, am fost dezamagita!DE fiecare data rad pana la lacrimi!


Vampire Diaries..of, e un serial special.L-am inceput mai mult din curiozitate, si pe care nu l-am mai putut lasa!Va zic eu sincer: aceste seriale dau dependenta!


Pe Futurama inca nu l-am terminat, dar e damn funny!L-am inceput la recomandarea prietenului meu, care de altfel are experienta la seriale, si stie ce sa imi recomande, deci merg cu siguranta pe variantele lui, pentru ca nu m-a dezamagit pana acum!


Anatomia lui Grey este febletea mea!Nu ma pot lasa de el!Am ras, am plans, am suferit alaturi de personaje, si cred ca va ramane mereu serialul care a avut cea mai mare semnificatie si influenta asupra mea.Datorita lui am decis sa ma apuc de medicina, sa fiu mai buna si sa lucrez mai bine in echipa.

Ar mai fi si alte seriale, insa nu m-au captivat atat de mult precum cele prezentate.As vrea insa sa primesc si recomandari de la voi, si astept sa imi spuneti care sunt serialele care va plac voua cel mai mult, si de ce.

24 de comentarii:

  1. stii ca Dexter e la ultimul sezon nu? :( se termina sezonul asta ce incepe in iunie si se termina tot! :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Anca, stiu!Incerc sa ma :minciunesc" ca nu e ultimul...
      Nu stiu ce o sa fac atunci cand se va termina..probabil il voi lua din nou de la inceput pana cand ma voi plictisi.Nu am gasit nici un alt serial politist atat de fain ca Dexter.

      Ștergere
    2. eu nu-l vad ca pe un serial politist, ci mai degraba psihologic :D

      Ștergere
    3. Ups, asa e Anca :D
      Faza e ca inca de la inceput prietenul meu zicea ca e cu politisti bla bla si asa mi-a ramas mie intiparit in memorie, ca fiind un serial politist :))

      Ștergere
  2. Am urmarit doar doua dintre acestea: The Big Bang Theory - genial, cum spui; Grey's Anatomy - minunat serial!
    Eu sunt cucerita definitv de Seinfeld si M.A.S.H.; apoi Dragul de Raymond din Two and a half men. Observi ca am ales doar sitcom-uri caci n-am mai urmarit alt gen de seriale de mult timp.

    Ana, pe ce vizionezi The Office?

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, eu toate serialele le descarc de pe internet.Nu ma uit de pe site-uri.
      Seinfield e chiar simpatic!L-am gasit in calculatorul prietenului meu si am zis ca sa ii dau o sansa pentru ca ma plictiseam enorm si fiind la drum lung am zis de ce nu...si mi-a placut!Cand il prindeam la televozor il urmaream din nou si din nou.
      Vaiii....mi-am adus aminte ca am uitat sa trec pe lista si Friends :D

      Ștergere
  3. Eu ador Jurnalele Vampirilor și Anatomia lui Grey :) (din cele prezentate de tine)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Larisa ca avem aceleasi preferinte :)

      Ștergere
  4. Sa incerci si Neveste Disperate. Cand l-am terminat parca imi lipsea ceva pt ca ma invatasem sa urmaresc mereu pataniile celor din serial.Si mereu se intampla ceva, nu e plictisitor deloc. :P Acum m-am reapucat de Anatomia lui Grey, cred ca aceste este singurul pe care il pot vedea de mai multe ori si nu ma satur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nevestele disperate, m-au cam disperat:)) Nu m-a prins serialul si m-am uitat doar pe sarite la el.

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Abia astept sa apara sezonul urmator!Numar zilele pana la premiera :D

      Ștergere
  6. eu am trei seriale preferate, prison break, prison break si iarasi prison break :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am inceput in urma cu ceva timp, insa am avut examene si l-am lasat dupa primul sezon, dar clar vara asta il termin!O sa am activitate la mare :D

      Ștergere
  7. The Office il descarc acum, abia astept sa vad cum este.Vampire Diaries desi prima data nu mi-a placut,acum m-a cucerit, iar Futurama alaturi de American Dad si Family Guy le-am vazut de 3 ori pe putin:)) sunt tare amuzante.Ti le recomand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, nu stiu cum de am uitat de Family Guy!
      American Dad nu m-a cucerit, si nu m-am mai uitat la el.Acum am primit recomandare pentru Game of thrones si White Collar.

      Ștergere
  8. Grey's Anatomy si The Vampire Diaries sunt si preferatele mele :X Am vazut un sezon sau doua si din Gossip Girl si mi-a placut mult, iar The Big Bang Theory am vazut doar cateva episoade si ma cam plictisea, dar pentru ca vad ca toata lumea zice ca e foarte tare, cred ca ii voi mai da o sansa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite Carla ca nici fratelui meu nu ii place The Big Bang Theory.Tine de preferinte.Eu cand nu ma simt atrasa de un serial, pai nu ma mai uit la el, pentru ca apoi este posibil sa il urasc :))

      Ștergere
  9. La Anatomia lui Grey m-am uitat sporadic dar mi s-a parut cam prea profund pentru un serial cu doctori...si cam deprimant. In rest n-am vazut niciunul, daca poti sa crezi asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il iubesc!L-am inceput in timpul liceului si inca ma uit la el cu aceeasi emotie ca si la inceput.
      In aceasta vacanta mi-am propus sa incep si alte seriale, insa sunt in procesul de selectare :D

      Ștergere
  10. Vampire Diaries si eu il urmaresc . nu vreau sa treaca vara , dar vreau sa vina octombrie sa incceapa sezonul nou, la felul in care sa terminat ultimul serial ...nu ma lasa sa dorm noptile :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa patesc si eu!
      Mi-am dorit mult de tot sa vina vacanta, insa cand nu sunt ei, parca e o tortura!

      Ștergere
  11. The office mi se pare cel mai bun serial de comedie, am ras inca de la primul episod pana n-am mai putut si........ incearca sa-ti imaginezi ca eu deobicei NU rad la filme. Ei bine, multe faze din acest serial au fost super amuzante si nu m-am putut abtine. La ultimul episod am plans cu lacrimi de crocodil, nu iti spun ce s-a intamplat caci banuiesc ca nu esti la zi cu el.

    Pe locul 2 se situeaza Greys Anatomy iar descrierea ta mi se potriveste de minune. Tot astept sa mai apara un episod...

    Pe locul 3 - Dexter , pe care l-am si visat acum cateva zile, am fost martora la o crima de-a lui :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar de serialele istorice coreene ce spuneti?
    http://nazone.ro/2013/06/de-ce-ne-plac-serialele-coreene.html

    RăspundețiȘtergere