duminică, 9 iunie 2013

Sesiune de spa pentru unghii

"Frumusetea este expresia spontana intre minte, corp si spirit . SpaRitual – la doar o litera “distanta” de “spiritual”, combina luxul eco cu filozofia spiritual-constienta.Prin sustinerea SPARITUAL va alaturati curentul de frumusete eco-constienta "


Stralucire si eleganta.Cele doua cuvinte ce caracterizeaza cel mai bine oja pe care o voi prezenta astazi.
Nu demult, mi-am dorit o oja care sa fie ca argintul insasi.Cu reflexie ca de oglinda, cu un luciu impecabil, si cu acea tenta gri-metalizata perfecta.

Prima incercare a fost un esec.Mi-am amestecat o oja alb sidefata cu un strop ne negru si rezultatul a fost dezamagitor.Apoi a urmat o oja Farmasi, insa la fel, nici nu aducea cu acea OJA pe care o doream, pana in urma cu 3 zile, cand a venit la poarta mea!

Looking Glass este absolut divina!Este asa cum mi-am dorit eu sa fie oja gri perfecta!Este asemanatoare armurii de argint a luptatorilor medievali, plina de culoare, intensa, pigmentata, cu o acoperire mare, si rezistenta de durata.Imi place faptul ca finish-ul este unul satinat si in acelasi timp ofera iluzia unor mici particule grunjoase de nisip,insa adevarul este la mijloc.Cred ca au gasit reteta perfecta pentru mine, si sunt cea mai fericita ca este a mea!

Despre ojele SpaRitual cred ca auzit toata lumea!Sau daca nu, nu este nimic!
Produsele SpaRitual sunt 100% vegane, nu sunt testate pe animale si cel mai important: nu contin Formaldehide, Toluen, sau DBF.Ce sunt toate acestea?Ei bine, data viitoare va voi prezenta problema cu
aceste substante nocive, si cum va pot afecta ele sanatatea unghiilor.
Ojele SpaRitual si produsele aferente, le puteti gasi in mediul online pe site-ul Zenith.





Ce spuneti fetelor?Nu-i asa ca este superba?
Va spun eu sincer ca este o oja atat frumoasa, cat si una foarte buna!
Exceleaza in schimb la capitolul rezistenta!Ce mai trebuie sa notez ca fiind foarte important, este faptul ca toate cele 3 oje (pe celelalte doua le voi prezenta intr-o alta zi) ofera o coloratie intensa pe unghii doar si dupa o singura aplicare!Foarte rar am vazut oja care sa fie intensa doar de la primul strat!

De asemenea, indiferent de straturile aplicate, oja se usuca doarte repede, si nu are nevoie de top coat pentru a spori rezistenta sau pentru un luciu desavarsit, acestea fiind puternice si nu mai au nevoie de nici un fel de ajutor.

Eu sunt foarte multumita de aceste oje.Nuanta Looking Glass este preferata mea, si cu siguranta va fi vedeta anului 2013!Este versatila si este exact ce am cautat!

Voi ce spuneti fetelor, care nuanta va place mai mult?Ati mai incercat ojele SpaRitual?
Puteti vedea toate nuantele si detalii despre produsele SpaRitual dand un click aici

4 comentarii: