duminică, 16 iunie 2013

Sunday Post

Abia asteptam sa treaca si saptamana aceasta!
Cred ca m-a urmarit ghinionul ca niciodata zilele trecute, si poate-poate isi face mila de mine si ma paraseste...Sincer, nu stiu ce s-a intamplat cu mine, insa mai nimic nu a iesit cum a vrut!
Ba chiar am fost si mega indemanatica!


Acum, mi-am pregatit o salata de fructe.Poate o cura de vitamine e cheia succesului!sau poate niste Magneziu?Da, este posibil sa trec printr-un moment mai prost cu sanatatea, si sa ma incerce o carenta de vitamine, insa nu este problema...avem timp pentru un tratament!Mi-ar fi venit sa spun, ca bine ca nu am racit, insa mai bine sa nu cobesc, ca doar am nenorocul dupa usa...sa auda numai!

Trecand pe alt subiect, zilele astea m-am tuns!Da, nebunie curata!Si singura!De parca nu era de ajuns ca am facut tandari 2 cani, ca m-am taiat cu lama de ras pe un picior, si ca era sa imi rup un picior din cauza motanului meu care s-a pus in mijlocul tocului de la usa, si nu l-am vazut din cauza draperiei...
Dar mi-a iesit..tunsoarea zic.

Ah, am primit si paltonasul de la Romwe.Sunt foarte fericita pentru ca este exact ca in poza de pe site, si e perfect pentru serile de toamna si plimbarile sub copacii aramii de octombrie...imi mai lipsesc botinele si un fular/sal de o culoare simpatica pentru un look complet.Voi reveni curand cu pozicile!

Acum, imi pregatesc niste materiale pentru scoala, cateva gustari, si hai cu invatatul!Nu am avut timp de prea multa distractie.Am petrecut doar ieri o ora in oras (defapt, a fost o iesire planificata pentru catelusa mea, dar s-a continuat cu o mini sesiune de shopping finalizata cu 2 oje si o bratarica) si as mai fi stat pentru ca vremea s-a mai indreptat si vitrinele pline de rochite ma strigau...dar am promis ca voi strange bani pentru vacanta la mare, pentru ca mai mereu vad acolo ceva frumos si apoi imi pare rau ca am cheltuit pe ceva urat acasa.

Cam atat dragelor...va doresc un sfarsit de saptamana mai frumos si mai fericit decat al meu!
Eu am fugit in fotoliul meu confortabil pentru o sesiune de teste ..v-am pupat!

6 comentarii:

  1. Spor sa ai! Se invarteste roata asa ca presimt eu ca vei avea o saptamana exceptionala...

    RăspundețiȘtergere
  2. spor la invatat, draga mea!
    vreau sa vad cum te-ai tuns.. :D abia astept sa vad poze.. si cu noua tunsoare dar si cu paltonsul.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca-ti rupeai piciorul trebuia sa vin cu de-ale gurii la tine, of of of

    RăspundețiȘtergere
  4. Ni se intampla tuturor sa para ca toate ne sunt impotriva insa...trece! Pentru ca se face loc astfel binelui!:)

    Asteptam poze cu tunsoarea. Sa iti fie de bine, Ana!
    Si paltonasul...:)

    Mult spor la invatat si bafta la examene!
    Duminica cu noroc si cu zambete! :* :)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt convinsa ca va urma pentru tine Ana o perioada minunata, pentru ac esti o scumpa si meriti. Bafta cu invatatul, te inteleg , ca si eu sunt in aceeasi situatie.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere