duminică, 23 iunie 2013

Sunday post

Ce bine ca a trecut si saptamana aceasta!Nu stiu de ce insa am fost atat de dezorientata....mai mereu aveam impresia ca este joi, ba ca e vineri si tot asa....poate de maine imi revin,pentru ca am mult de munca si nu este timp de pierdut.


A fost atat de cald zilele acestea!Mi-am dorit sa fiu la mare, sa raman uitata pe o plaja pustie si sa dorm sub bataia razelor de soare...
Cand eram copil, mama mereu ne lua umbrelele la plaja pentru ca nu eram noi genul care sa stea la sezlong, si dupa o tura de balacit lunga, mereu veneam cu ochii rosii si adormeam instant pe cearsaf si ma prajeam ca racul.Noroc de ea care avea grija de noi si doar o singura data am avut de suferit la picioruse pentru ca leuitasem in afara umbrelei...Acum ma duc la sezlong insa nu mai pot dormi ca atunci.Era un somn linistitor si profund din care ma trezeam foarte proaspata.
Cred ca am nevoie de un somn din asta, pentru ca de vreo 3 seri, cad intr-unul atat de zbuciumat incat ma trezesc mai obosita decat eram inainte de culcare si cu durere de cap...

Acum mi-am pus la punct niste postari si am observat ca au inceput sa predomine cele cu oje si unghiute.
Ieri Catallina mi-a alimentat obsesia cu niste noi oje si sabloane si va asteapta multe modele si combinatii, reusite sper!

Va doresc fetelor un weekend cat mai racoros si frumos!Eu va las!Am fugit in oras la o inghetata cu menta si ciocolata acompaniata de cel mai scump iubit!


2 comentarii:

  1. las ca ne luam noi revansa intr-o vacanta cat de curand .o zi frumoasa asteptam postarile .

    RăspundețiȘtergere