duminică, 9 iunie 2013

Sunday Post

Am vazut Iron Man 3 Am ascultat nimic in special Am citit Nimic Am facut curatenie, desert Am mancat Snitele de pui, cartofi cu usturoi Am baut Ceaiuri, apa Am gandit Ca mi-e dor de mare M-am bucurat Ca am noi oje! M-am enervat Ca oamenii sunt rai Mi-am dorit Cat mai mult timp liber Click bloguri, mail, facebook M-am mirat Nu m-am mirat


***Imi cer scuze pentru prima postare Sunday Post pe care a trebuit sa o sterg, insa nu stiu ce se intampla cu blogspot pentru ca de 3 zile ma lupt sa imi scriu articolele si mi le "distorsioneaza" din nu stiu ce motive.Si ca sa ii raspund Mihaelei la comentariu, pentru ca nu va mai aparea la aceasta postare: nu, nu am folosit crema de galbenele pe iritatie pentru ca nu am vrut sa o starnesc mai tare.Pur si simplu am lasat-o asa.***

Deci, spuneam in postarea anterioara ca am fost la cinema 3D saptamana aceasta.Am fost mai mult pe fuga, intr-o dupa-amiaza, pentru ca mi-am dorit foarte mult sa vad Iron Man 3.Iubesc filemel de la Marvel, benzile lor desenate, si am asteptat cu sufletul la gura sa ajung si eu sa vad prin ce noi aventuri trece personajul meu preferat din toate timpurile (ma refer la personajele din filmele SF).Mi-a placut mult filmul, m-a emotionat, mai ales ca se vede schimbarea lui Tony dintr-un egoist, intr-o persoana sensibila si care apreciaza ceea ce are langa el.Abia astept sa vad in toamna si Thor, Avengers, Star Trek (da stiu, este acum la cinema, dar nu am mai putut merge si a doua oara pentru ca riscam sa raman falita!)...Si da, poate o sa credeti ca sunt acel gen de tocilara care petrece timpul liber uitandu-se la filme cu super eroi, cu zei si extraterestri, dar sunt asa faine!Ah, mi-am adus aminte ca am vazut si Paul (un film vechi, zice prietenul meu) tot cu un extraterestu simpatic, deci a fost o saptamana dedicata filmelor SF.

Apoi in materie de beauty, nu s-a intamplat nimic nou.Mi-a aparut o iritatie pe gat si am evitat sa pun ceva pe fata, insa am primit cateva oje noi de la Sparitual pe care abia astept sa le incerc.Deja am pregatite postarile cu Nails of the Week dar si cateva despre ingredientele pe care nu trebuie sa le contina ojele.Sau poate voi imbina postarile.Inca ma gandesc.Maine am si programarea la dermatolog si la endocrinolog pentru o problema mai veche, dar iritatie cred ca stiu de la ce e, dar astept si parerea doctorului pentru siguranta.Oricum, nu e de la vreun produs cosmetic.Cred ca am facut o buba de la soare si de la ceva papica rea, plus ca nu am fost atenta la ceva si poc m-a lovit.Oricum nu e grav, dar o stiu acolo si ma enerveaza.

Maine vine fratele meu acasa cu rochiile de la Sheinside.Au venit la vamala si doar el s-a putut deplasa pentru ele.Nu va promot outfit-uri cu ele, insa poze da, insa ramane de vazut in ce fel evolueaza iritatia.

Imi doresc mult de tot dischetele demachiante de la Cien (cred ca Iseree le spune, nu Cien) dar nu le-am vazut la mine in oras la raft.M-am plimbat aproape juma de ora pe la raion si nu erau.Nici in Iasi nu le-a vazut prietenul meu, deci me sad...

In rest, cam atat.Sper sa am mai multe de povestit saptamana viitoare, insa nu cred, pentru ca zilele urmatoare am de invat fooooarte mult, si nu cred ca voi avea timp de shopping-uiala si plimbari.
Astept sa imi spuneti cum a fost saptamana voastra fetelor.Ce v-ati mai cumparat, unde ati mai fost, ce ati mai vazut...chestii din astea.Va pup si va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos!


Un comentariu:

  1. Trecem noi si de saptamana asta! Si a mea e tot atat de afurisita, dar o luam cu calm si sa vezi ca trece...ca si iritatia ta de altfel. Vezi ca soarele e parsiv de la o vreme, ai mei fac amandoi alergii la soare, tot cu iritatii.

    RăspundețiȘtergere