marți, 11 iunie 2013

Take life less serious

Tocmai ai aflat ca prietena ta te-a parasit pentru altul cu bani...sau poate ca tocmai ai aflat ca iubita ta iti va darui un copil, si nu stii cum o  sa il cresti pentru ca tu nu ai serviciu...sau poate ai restante, ti-ai pierdut portofelul, ai dat ultimii lei pe o bere cu prietenii sau pur si simplu ti-a explodat in fata o sticla de cola in timp ce tu esti imbracat in noul tau costum in drum spre un interviu...ai pierdut tramvaiul si ai intarziat la ore..
Te urmareste ghinionul, sau sunt doar intamplari?!...Pe cine intereseasa?!Sincer, este momentul sa renunti la seriozitate si sa privesti viata ALTFEL!Fii liber de inhibitii!Da-ti drumul la imaginatie, fii fericit si nu in ultimul rand, ia viata mai putin in serios!

De multe ori am luat viata mult prea in serios si am uitat sa fiu fericita.Da, este afirmatia mea, si cred ca mi-a luat mult timp sa constientizez ca aceasta atitudine, m-a transformat intr-un robot al societatii.Am fost mereu ingrijorata de faptul ca nu am respectat regulile, ca nu pot fi la inaltimea asteptarilor celorlalti, sau poate ca pur si simplu mi-am batut capul sa fiu un bun cetatean, un exemplu, si am uitat sa fiu eu.Dar gata!M-am decis sa rup barierele si sa-mi traiesc viata asa cum e ea, cu bune si cu rele, sa trec prin ea, cu mainile in buzunare, o atitudine cool si o acadea Chupa Chups pentru energie maxima si indiferenta totala.

Vorba lui Bob Marley: Don't worry, be happy!
De ce sa ne stresam atat de mult cand viata este atat de frumoasa?Ce daca ni se intampla atatea si nenorocul ne urmareste....fii zambitor, nepasator, ia o acadea Chupa Chups si aventureaza-te in jungla orasului fara sa iti mai pese de ce se va intampla.Este momentul sa fii deschis la minte si sa faci cunostinta cu Chupa Chuck, cel care te va initia in acest mod de viata.

Probabil te intrebi cine este Chuck, nu-i asa?
Chupa Chuck, sau pe scurt, Chuck, este intruchiparea pufoasa si vie a filosofiei: "Viata mai putin serioasa- Life less serious!"Mereu cu o acadea in gura, Chuck, priveste viata altfel decat este!Mult mai senina si mai frumoasa, pentru ca vedeti voi, Chuck este de parere ca nimic nu trebuie luat in serios!Stim cu totii deja ca zaharul are proprietatea de a creste energia si ne induce o stare de bine, asa ca o acadea este solutia pentru toate probleme cotidiene.

Acadeaua Chupa Chups este mai mult decat o acadea.Este o solutie de urgenta pentru a evada de pe teritoriul seriozitatii.Cand savurezi o acadea Chupa Chups, vezi lumea cu alti ochi.

Prin aparitia personajului Chuck, Chupa Chups isi doreste sa isi largeasca targetul de consumatori si incearca si se adreseaza si adultilor, pentru ca trebuie sa recunoastem, ca vom fi mereu copii indiferent de varsta pe care o avem, si daca se iveste ocazia de a savura o acadea Chupa Chups, nu vom refuza indiferent de varsta!

Pentru ca Chupa Chuck abia a venit in Romania, el a dorit sa isi faca aparitia intr-un mod inedit, alegand astfel sa organizeze un concurs care se desfasoara pe www.chupachups.ro
Tot ce trebuie sa faceti este sa va loghati pe contul vostru de facebook, sa intrati pe site-ul ChupaChups
si sa invarti roata norocului a lui Chuck, urmand ca toate creditele obtinute sa le aduni pentru ca ma apoi sa le poti transforma in cadouri.Te asteapta 450 de papusi mini Chuck, 45 de huse Chupa Chups si 6 tablete Samsung.Concursul este valabil pana la data de 15 Iunie 2013 si pe facebook, asa ca va doresc mult spor si multa veselie si nu uitati sa nu mai luati viata in serios!Faceti-va de cap si fiti optimisti!

Urmariti activitatea lui Chuck pe pagina de facebook ChupaChups aici.

2 comentarii:

  1. Bob Marley este preferatul meu...deci , il ascult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. acadele copilariei noastre, nu mai auzisem de mult de ele

    RăspundețiȘtergere