marți, 9 iulie 2013

Afaceri cu "internetul"

Cu totii avem nevoie de ceva sau sa vindem ceva in unele zile, nu-i asa?Sa cumparam sau sa vindem bunuri pe care nu le mai folosim, sau care nu ne trebuiesc in schimbul unei sume de bani.
Ma intreba tata zilele trecute cum ar putea sa puna niste anunturi gratuite pe internet pentru a da sfoara in tara ca isi vinde masina, pentru ca la ziarul local aproape ca l-au chelit de bani si nici nu s-a dat vestea prea departe pentru ca deja a trecut o luna si nimeni nu a sunat.
Din anii precedenti stie ca pe internet lucrurile se misca mai rapid si ca desi poate unele experiente pot fi nefericite, merita sa ne incercam norocul, ca pana la urma daca stam si ne gandim, pe internet lumea este mult mai activa si mai atenta la unele detalii.
Totul se desfasoara de obicei foarte usor si nu este nevoie decat de un numar de telefon si de un anunt in care sa spunem ce bunuri suntem dispusi sa oferim si apoi asteptam sa fim contactati de diferiti cumparatori.
Tin minte ca prima mea incercare de a vinde ceva in mediul online a fost la sfarsitul liceului cand am ramas cu doua sacose mari pline cu manuale scumpe si cu atlase plus notite importante si pe care am dorit sa le ofer mai departe si altor elevi pentru a invata mai bine pentru examenul de bacalaureat.Primul cumparator s-a nimerit a fi chiar unul din judetul meu astfel ca vanzarea s-a desfasurat in conditii bune.Ne-am intalnit intr-un punct comun, am vorbit, am ales manualele care l-au interesat si vanzarea a fost cu succes.Din noi bani mi-am putut plati noile materiale pentru primul an de facultate si tot in acest mod am procedat si in anul urmator numai ca de data aceasta am avut norocul de a oferi lucrurile cuiva din cadrul facultatii mele.A fost intr-un fel sau altul, un schimb de carti pentru ca persoana respectiva era in acelasi an de studiu ca si mine insa orarul nostru a diferit asa ca obiectele care eu le-am studiat in primul semestru le-a studiat ea in al doilea si invers.
In general, eu am incredere in "afacerile" de pe internet.Nu am avut parte de intamplari nefericite si mereu am primit plata prompt si am avut parte de servicii ireprosabile de la site-urile la care am apelat asa ca voi continua sa pun anunturi pe internet atunci cand voi avea nevoie de ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu