vineri, 12 iulie 2013

Cate o bijuterie pentru fiecare

Inca din cele mai vechi timpuri, bijuteriile au fost cele mai indragite accesorii din lumea fashion.Ele nu lipsesc din nici o caseta de bijuterii si nici o femeie nu trebuie lipsita de ele, fie ca este vorba de o pereche de cercei sau de o simpla bratara.
Acestea au menirea de a completa orice tinuta si de a aduce un strop de eleganta si rafinament purtatoarei.
In functie de modelul ales si de materialele folosite pentru constructia acestora, putem spune destul de multe atat despre creator cat si despre purtator.

Imi aduc aminte ca bunica mea mereu imi spunea: "o femeie care nu are cercei, este o femeie incompleta!" in timp ce imi deschidea cutia pe care o pastra cu mare atentie in dulap pentru a-mi arata colectia sa de bijuterii cu perle si safire care erau preferatele ei dintotdeauna si pe care bunicul le alegea cu mare atentie pentru a pune in valoare culoarea ochilor bunicii.Ea m-a ajutat sa pretuiesc bijuteriile si sa le acord statutul cuvenit si astfel ca perlele ei au ajuns sa fie purtate cu mandrie de mine in timp ce safirele au ramas la locul lor pentru ca nu sunt potrivite atitudinii mele.Imi spunea mereu sa nu uit ca o bijuterie are viata ei proprie, si ca de obicei, ele ne poarta pe noi, nu noi pe ele, asa ca trebuie sa fiu mereu cu bagare de seama cand imi aleg colierele si cerceii ce ma vor acompania in serile importante din viata mea.

Astazi insa nu il mai pot gasi pe cel care a faurit minunatiile bunicii.Acel mester ce a dat viata pietrelor din bijuteriile sale s-a stins si o data cu el, s-a dus si taina lor, insa aceasta nu trebuie sa fie o postare trista ci una vesela pentru ca modele impresionante pot fi gasite cu mai multa usurinta si intr-un magazin bijuterii online atunci cand nu avem langa noi un artist pentru a ne realiza propriile bijuterii precum cel al reginei.



Uneori, pasiunea pentru frumos si elengata se pot impleti rezultand bijuterii de o inalta calitate si de o frumusete aparte!Bratarile sunt accesoriile pe care eu personal le ador si le port in fiecare zi pentru ca le consider poboabele cele mai frumoase care pot adauga un strop de feminitate unei tinute.In functie de modelul ales, acestea pot adauga suplete mainilor sau pot oferi iluzia unei incheieturi zvelte, insa este important ca de fiecare data sa alegem modele care sa se potriveasca constitutiei noastre fizice.


Daca nu sunteti singure de alegerile voastre, puteti oricand alege bratari Giulia Nahmany care au adus in prim plan frumusetea cristalelor, impresionand prin culoare si impozanta.
Nu uitati dragilor ca indiferent de stilul vestimentar abordat, bijuteriile sunt cele care ofera atitudine si clasa intregului aspect, si cu siguranta exista cate o bijuterie potrivita pentru fiecare dintre noi.

4 comentarii: