marți, 2 iulie 2013

Ce am mai purtat pe unghii in ultimul timp?

Am observat ca in ultima perioada, postarile in care prezint diferite oje si modele pentru unghii s-au inmultit..eu imi fac unghiile foarte des, pentru ca iubesc sa le am colorate si frumos ingrijite.
Cred ca mainile sunt cartea de vizita a unei femei, si faptul ca le ofer o atentie deosebita, la fel cum o fac si cu make-up zilnic, cred ca spune multe despre mine ca femeie si ca om in general...
O femeie care se ingrijeste si isi acorda cateva clipe de infrumusetare numai pentru ea, este nu numai una care se iubeste pe sine, insa si una foarte atenta la detalii.Modul in care alegem sa ne ingrijim spune totul despre caracterul nostru si actiunile noastre.


 Indiferent daca este vorba de o oja scumpa la pret sau una ieftina, mereu aleg nuante simple insa de efect.Astazi am ales o oja Natty pe care am dat 2 lei.In poze pare usor alba, insa este un lila foarte deschis, pe care l-am cautat mult timp la diferite firme, insa iata ca ea s-a ivit la timpul oportun.

Pe timp de vara, sunt deopotriva fana culorilor neon  si fana a celor albe, care ajuta la completarea unui frech clasic.

Doua straturi au fost de ajuns de aceasta data pentru o acoperire completa.
De obicei ojele Natty sunt apoase si abia in 3-4 straturi sunt complet opace pe unghii, insa cred ca aceata a avut o cantitate mai mare de pigment.
Se usuca rapid, este ieftina si frumoasa.Iata cele 3 atuu-uri ale acestei oje peste care am aplicat si o forma de floare si un lac cu particule sclipicioase.

Nu este un model chicios, desi asa poate arata in poze.Este finut, si fetele ma complimenteaza ca mereu am unghiile curate si aranjate.


13 comentarii: