miercuri, 31 iulie 2013

Citatul zilei

"Cel mai simplu mijloc de a-ti pastra voiosia este sa mergi mereu inainte, neprivind decat drept in fata ta."
(Henri Frederic Amiel)


Usor de spus si greu de facut.cel putin din prisma mea.Tind mereu sa ma uit si in laterale, sa ma impiedic, sa imi pierd atentia si drumul in loc sa mi se asterne drept, incepe sa se intortocheze.Cred ca aici e si greseala mea: dau prea multa atentie lucrurilor si intamplarilor din jur uitand sa am grija de mine si sa ma uit inainte, iar cand ma ridic sa imi revin, totul e incurcat iar eu pierduta...

5 comentarii:

  1. Frumoasa postare, Ana, nu pot sa zic decat ca ma recunosc si eu in autodescrierea ta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca am probleme mari la acest capitol. Sunt o optimista convinsa, si oricat de negru ar fi dracu, eu tot incerc sa gasesc motive sa zambesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Precioso vestido!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos!As dori sa-l pot pune in practica.

    RăspundețiȘtergere