luni, 15 iulie 2013

Coconut Shake-fard L'oreal Review

Mereu mi-am dorit un fard de pleoape intr-o nuanta naturala, si iata ca l-am gasit!
Vine de la L'oreal si se numeste Coconut Shake.Este o nuanta simpla, asemanatoare culorii pielii, si ma bucura acest fapt.Il folosesc in mod deosebit la machiajul de zi cu zi si la cel de tip pin up pentru ca imi ofera luminozitate privirii si pune frumos in evidenta tusul si rimelul.




Nu este un fard prafos, ci as putea afirma ca este chiar cremos, care se intinde cu usurinta pe pleoapa chiar ci cu degetul.Cu pensula este ok, insa prefer cu degetul, imediat dupa ce am aplicat primer-ul si asa procedez cu toate fardurile de pleoape.Nu ma intrebati de ce , pentru ca stiu ca nu este frumos insa asa m-am obisnuit.

Culoarea este mata, si cum v-am spus este simpla, frumoasa si potrivita oricarui tip de machiaj.
Puteti gasi acest fard L'oreal dar si multe alte nuante disponibile in magazinul online Cosmetiq Shop.

P.S.: Nu uitati de ofertele Romwe!
Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned!





5 comentarii:

  1. Ce culoare frumoasa ! :-D Am si eu un albastru metalizat din aceasta gama si e de-a dreptul superb :-X

    www.daliacighir.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac fardurile din aceasta gama, sunt foarte bune! sa il porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  3. farduri nude port aproape deloc, stiu ca daca as aplica s-ar vedea mai bine, dar estompez vinisoarele cu fond de ten.

    RăspundețiȘtergere
  4. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  5. What a great colour, i have to translate this, using google tranlate, but still worth it so i can read the review :)

    Style and Paper

    RăspundețiȘtergere