joi, 4 iulie 2013

Exfoliant Nivea Review

In urma cu ceva timp am descoperit ca mai am un produs cosmetic despre care nu v-am povestit si care merita cateva cuvintele pentru ca mi-a placut in mod deosebit si pe care l-am recumparat recent, multumita fiind de rezultatele sale.Este vorba de un exfoliant de la Nivea.

Va spun sincer ca pana acum am cam fugit de Nivea pentru ca in general cremele lor imi displaceau total.Erau mult prea lipicioase si parfumul lor imi provocau greata si nici textura nu ma atragea.Din acest motiv le-am ocolit, insa prietenul meu cand a fost la market nu a fost atent la ce a pus in cos si abia acasa am vazut ce si-a cumparat si am zis sa ii dau totusi o sansa si nu imi pare rau!

Produsul face o spuma foarte bogata si frumos parfumata care curata foarte bine pielea si o lasa fina.Particulele exfoliante de culoare albastra nu sunt dure, insa suficiente pentru a improspata aspectul pielii.Pretul nu il sigur, pentru ca nu am dat importanta acestui aspect, insa nu este o investitie mare mai ales pentru ca un tub ajunge aproape 3 luni pentru ca aplic produsul pe piele cam de doua ori pe saptamana.

Acum am mai primit o crema mica Nivea si iarasi am ramas impresionata de ea si sper ca si la finalul folosirii sale sa fiu la fel de incantata pentru ca am planuri de viitor cu ea!
Voi fetelor, ce produse Nivea folositi constant si care va plac?

2 comentarii:

  1. Mie imi plac cateva din gelurile lor de dus si deodorantele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie personal imi plac produsele nivea ,nustiu cum se face dar ma inpac foarte bine atat cu sampoanele cat si cu gelurile de dus sunt exact pentru pielea si parul meu . acesta nu lam testat dar il voi trece in carnetel.

    RăspundețiȘtergere