luni, 22 iulie 2013

Ingrijirea corespunzatoare a tenului

De multe ori stau si ma gandesc la cat de inconstienta eram in adolescenta cu privire la probleme tenului si ingrijirea acestuia.Nu am acordat in acea perioada nici o importanta acestor aspecte si nici in liceu sa fiu sincera, treaba nu s-a prea schimbat!In timp ce priveam in oglinda in urma cu cateva seri, mi-am dat seama ca o data cu trecerea timpului, ridurile de expresie se adancesc, iar probleme cu acneea si porii dilatati nu au stagnat deloc fata de aceea perioada.Desigur, au fost momente in care aspectul tenului meu a fost cu mult mai bun fata de cel de astazi, si tot incerc sa gasesc momentul in care aceasta cadere sau mai bine spus, aceasta stagnare s-a produs pentru a putea remedia situatia cat este inca posibil.

Rutina de ingrijire a tenului este una foarte importanta pentru orice femeie si sunt de parere ca nu exista nici o scuza pentru a nu te ingriji corespunzator!De multe ori o aud pe mama ca nu are timp pentru a-si aplica toate produsele pe care le detine, insa nici nu isi da straduinta, si de ceva timp incep sa o conving ca nu este bine.
Momentul care pe mine m-a determinat sa fiu atenta cu produsele ce ajung pe fata mea zilnic si sa ma ocup cu mai mult interes de aspectul meu exterior si de calitatea pielii a fost cel de la sfarsitul anilor de liceu, cand dupa o mini excursie am trait un mic cosmar!Tenul meu care pana atunci era ok, o luase brusc razna si efectiv am ramas speriata pentru ca indiferent de metodele de imbunatatire, acesta nu dadea semne de revenire, pana cand o vizita la dermatolog m-a convins sa fiu cu mai multa bagare de seama si sa aleg dermato-cosmetice potrivite problemelor mele.Asa am descoperit si produsele La Roche Posay care intr-un final s-au dovedit a fi salvarea mea.Inca de atunci am stiut ca ele vor fi cele ce vor aparea mereu in rutina mea de ingrijire si nu m-am inselat nici o secunda cu privire la acestea.

Cu produsele alese inteligent, orice problema a tenului poate fi depasita.Succesul sta insa in aplicarea cu strictete a acestora in fiecare zi sau conform tratamentului prescris de un medic dermatolog.Este foarte important ca inainte de toate, sa ne stim tipul de piele si pe baza acestuia, sa ne intocmim o lista de prioritati.
Orice zi trebuie sa inceapa cu o curatare adecvata a tenului, si pentru aceasta este nevoie de doar 2 produse: un demachiat si un gel pentru spalarea tenului.Acest pas este unul dintre cele mai importante si fara de care tenul nostru nu ar arata impecabil datorita imperfectiunilor ce ajung direct pe piele.Fie ca este dimineata sau seara, tenul trebuie lasat sa respire si cum altfel decat printr-o curatare blanda si eficienta.
Pasul urmator este aplicarea unui toner si apoi a unui ser hidratant sau a unei creme hidratante care vor hrani tenul in profunzime.Acest pas este important pentru redarea elasticitatii pielii si a mentinerii gradului de hidratare optim al pielii.Apoi rutina poate continua cu aplicarea unor creme speciale pentru problemele pe care le detineti sau cu inceperea aplicarii fardurilor.


Daca veti respecta pasii esentiali pentru un ten vizibil mai sanatos, nu aveti de ce va teme!Daca alaturi de o rutina bine pusa la punct adaugati produse bine formulate si special concepute pentru problemele tenului vostru, in scurt timp se vor observa imbunatatiri si rezultate bune, asa cum si eu le-am obtinut.Ma pot lauda astazi cu un ten vizibil mai curat si luminos, si acestea se datoreaza grijii mele constante pentru aspectul fizic si ingrijirea corespunzatoare a tenului cu produsele La Roche-Posay pe care le alternez insa pe care niciodata nu le inlatur in totalitate din gama de produse destinate ingrijirii tenului.

Dragilor, voi respectati pasii esentiali pentru ingrijirea tenului, sau mai sariti peste cativa?
Care sunt produsele de care nu va puteti desparti si care va fac tenul sa radieze de frumusete?

2 comentarii:

  1. Mi-am tot spus sa incerc produsele LRP! Am avut doar un fdt cu care nu m-am inteles; dar nu am incercat vreun produs de ingrijire.
    Multumim pentru recomandare!

    Te pup, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. am tot auzit de aceste produse, cred ca le voi achizitiona si eu in curand

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere