miercuri, 10 iulie 2013

Kit pentru sprancene

Postarea de astazi dragilor, mi-a cam ridicat niste semne de intrebare legate de metodele de infrumusetare si de lucrurile must-have din portfard.Mult timp, sau mai bine spus mai niciodata nu am dat importanta fardului pentru stilizarea sprancenelor si nici metodelor de imbunatatire a aspectului acestora. Mama natura s-a ocupat de ale mele singurica si va spun sincer ca pana acum nu am fost la pensat nici macar o data pentru ca nu am ce sa pensez!Forma este simpla, nu foarte arcuita si nici prea rotunda, iar firele nu cresc rebele asa ca nu as avea de ce sa le tai aiurea, insa un singur aspect m-a nemultumit: faptul ca sunt blonda de felul meu si ca sprancenele sunt usor cam deschise la culoare, astfel ca in unele momente par ca fiind fara sprancene si zilele acestea norocul mi-a suras!

 Kitul Vitale Radiance a picat la fix pentru a pune la punct aceasta problema (nu foarte mare desigur!). De cand il folosesc ma simt mai frumoasa si cu mai multa incredere in mine!
M-a ajutat sa obtin conturul perfect al sprancenelor si sa imi pun in valoare trasaturile fetei. Trusa este mica si nu ocupa foarte mult loc in portfard.Ambalajul desi pare firav si casant, este unul foarte bun si rezistent la cazaturi si asta o spun din experienta avuta ieri cand a tras o tranta de toata frumusetea de podea!M-am speriat crezand ca pana aici i-a fost si ca fardurile s-au facut tandari insa am fost surprinsa sa vad ca totul este intact!Si oglinda din interior este de mare ajutor pentru retusul machiajului la orice ora.Cele doua farduri nu sunt prafoase si ce imi place cel mai mult este faptul ca o data aplicate pe sprancene acolo raman!Pana acum trebuia sa folosesc un rimel transparent pentru a face ca firele de par sa arate ok si ordonate, insa cu o singura aplicare cu pensula sprancenele au aratat ca si noi.

Ambele nuante ale kit-ului sunt potrivite pentru culoarea tenului meu pentru ca sunt nuante calde, pamantii care nu pateaza pielea aratand inestetic.
De asemenea, nu pateaza haine si nici nu se transfera pe ele atunci cand ma imbrac sau cand ating din greseala cu maneca bluzei sprancenele in timp ce imi aranjez parul din fata.Si rezista ore bune!O singura data am retusat insa nu pentru ca nu mai era fardul vizibil ci pentru ca ma pregateam de niste poze si trebuia sa arat decent si sa ies in evidenta (nu va speriati, nu aratam ca o bufnita!). Eu sunt multumita de acest kit pentru sprancene si imi pare rau ca nu am fost mai atenta inca de la inceput de aspectul sprancenelor mele.Desigur, niciodata nu este prea tarziu si sunt sigura ca mereu este loc pentru noi cunostinte.Acest kit a fost primit de la Cosmetiq Shop si vi-l recomand din toata inima daca doriti un look fresh si un finish cat mai natural!
Kitul Radiance Vital este disponibil la pretul de 19 Lei si il puteti cumpara de aici.

Nu uitati sa urmariti noutatile Cosmetiq Shop pe facebook!

Un comentariu: