joi, 11 iulie 2013

M&M's inspiration

Mi-am adus aminte ieri ca trebuit sa imi fac urgent curatenie in cutia cu oje pentru ca multe dintre ele s-au cam uscat stand de mult timp acolo, insa pe masura ce le tot selectam, m-am gandit ca e si momentul pentru o manichiura mai vesela si hazlie si avand pe birou ambalajul colorat de bomboane M&M's am zis ca trebuie sa incerc si eu o combinatie din asta, si iata dragilor si interpretarea mea:



Ce parere aveti fetelor?Va place?Eu sincer va spun ca prima oara mi-a fost cam rusine sa ies cu acest model in oras si mai ales sa merg la scoala cu el, insa se potriveste de minune cu tricourile mele colorate!

7 comentarii:

  1. Ce culoi frumoase si vesele,o manichiura perfecta pentru vara! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai cum sa iti fie rusine, e foarte frumos si asa dragut, numai bun pentru vara:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar nu vad de ce ti-ar fi rusine!
    Sunt armonios combinate nuantele...Eu as purta manichiura asta exact asa cum e!

    Remarc si faptul ca ai degete atat de lungi si frumoase, Ana!:)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte colorata. Sii imi face pofta de M&M's :))

    RăspundețiȘtergere