marți, 9 iulie 2013

Manichiura cu sablon

Catallina a fost foarte draguta cu mine (cuvantul draguta e prea putin pentru a exprima recunostinta mea fata de ea!) si mi-a pus un sablon pentru modele de manichiura si va spun sincer ca il ador!
Imi aduce aminte de un desen pe care il urmaream cu interes alaturi de verisorul meu cel mic pentru ca era plin de invataturi frumoase din lumea chinezilor, si valurile aceastea erau inscriptionate pe unul din talismanele personajului principal.Pentru astazi am ales varianta pe negru cu oja lila deschis, insa sunt de parere ca ar fi mers mai bine cu o oja rosie deschisa, asa cum avea Catallina.


Dupa cum puteti observa, modelul nu s-a imprimat corect pe toate unghiile pentru ca am tras prea repede de sablon si intr-un unghi incorect insa sunt multumita de rezultat si am primit numai laude!
Voua va place modelul care l-am ales pentru aceste zile?
Ce modele va plac cel mai mult pentru manichiuri?

Nu uitati sa verificati site-ul Romwe!Iata noua oferta disponibila:


Romwe 30% off tops sale
Includes corsets, shirts, vests, t-shirts etc, over 200 items.
Valid from 07/09 – 07/11/2013

11 comentarii:

  1. Si eu foloseam acuma cativa ani acest sablon foarte mult :D Nu as avea rabdare sa pictez aceasta forma si sigur nu mi-ar iesi asa perfect. Imi mai placeau mult sabloanele cu fluturi ♥ slabiciunea mea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare frumos! :D
    Trebuie sa recunosc ca am vazut sablonul acesta, insa nu l-am cumparat tocmai pentru ca m-am gandit ca voi trage prost de el si-mi va iesi un haos. :)) Ti-a iesit foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce draguta e manichiura.... :X ti-a iesit super bine.. :X si combinatia de culori e superba
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. E tare dragut sablonul asta :) abia astept sa-l incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase !Eu nu ma pricep!

    RăspundețiȘtergere
  6. daca nu ziceai ca exista ceva greseala nici nu observam! zau!! oricum foarte faine:*

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte dragut modelul :) si combinatia de culori alb-negru e geniala :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Great nail design, but i find too difficult do this on my nails

    Style and Paper

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata bine de tot, n-am incercat sabloane pana acum.

    RăspundețiȘtergere