sâmbătă, 27 iulie 2013

Mici cumparaturi

Weekend-ul trecut am trecut intr-o fuga printr-un mall si evident nu am iesit cu mana goala.Defapt, produsele mi-au fost cumparate de prietenul meu ca mica parte din cadoul de ziua mea.Nu mi-am ales foarte multe, ci doar o pereche de balerini din H&M negri simpli, pe care am uitat sa ii aduc acasa, o pereche de blugi de la Berska si un pulover oversized de culoarea fisticului din New Yorker, insa imi pare rau ca nu mi l-am luat si pe negru.Este foarte comod si super frumos!




Si bratarile le-am achizitionat luna trecuta de la Florentina de la Blog by Flora iar ceasul este primit cadou tot de la prietenul meu dupa ce am tot vorbit despre el dupa ce l-am zarit intr-o vitrina insa nu aveam resursele necesare pentru a-l achizitiona.Cel mai incantata sunt de pulover si abia astept sa vina toamna sa il pot purta. Mi-am mai achizitionat saptamana aceasta si de la Kurtmann cateva hainute si am primit si ghetele de la Romwe si mi-am cam luat tot ce imi trebuie pentru acest an.As dori sa imi schimb ghiozdanul pentru facultate insa cel vechi are o mare valoare sentimentala si nu prea cred ca ma voi putea desparti de el.... Si niste oje mi-ar mai trebui pentru manichiura french si un dotting tool pe care il caut de ceva timp si cam gata.Voi fetelor, ce cumparaturi ati facut de curand?Ati profitat de reducerile de sezon?

5 comentarii:

  1. oh, I really like this sweater and watch here ;)

    xoxo

    http://thestylemaze.blogspot.com/2013/07/florida-instagram-photo-diary.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt manica in privinta incaltarilor, doar saptamana aceasta mi-am luat trei perechi de sandale...si ar mai fi vreo doua care imi fac cu ochiul...
    Sa porti cu mare drag tot ce ti-ai luat, sunt tare dragute...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu mare bucurie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere! Puloverul este foarte frumos! Imi place in special culoarea ;)

    RăspundețiȘtergere