miercuri, 3 iulie 2013

Miercurea fara cuvinte
















7 comentarii:

  1. Ana, superba selectie!
    Vreau si eu de mult o vestuta din denim ca cea din prima foto (nu am avut niciodata)!:)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uf Ilda, si eu imi doresc o geguca, insa ma gandesc la ce combinatii as purta-o!
      Am avut una pana anul trecut insa am dat-o cadou unei verisoare care era mai incantata de ea decat mine insa acum imi pare rau cand am vazut cat de puternic s-a intors in trend :))

      Ștergere
  2. Buena selección!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  3. beautiful floral looks :)
    x
    www.norhill.de

    RăspundețiȘtergere
  4. Im in love with floral things, great inspiration! :)

    RăspundețiȘtergere