vineri, 26 iulie 2013

Nails of the day: Blue

Ce dor mi-a fost de albastru!Imi inspira multa prospetime, curatenie si puritate, si nu am rezistat sa nu caut in magazine un albastru intens si placut vederii pentru a-l purta toata vara.Din pacate, nu l-am gasit pe cel care il doream cu adevarat, dar ceva pe acolo tot am nimerit.


Au inceput sa imi placa foarte mult ojele Gabrini si cele Orkide in sticluta patrata precum aceasta.Sunt rezistente, in culori intense si cu o acoperire perfecta chiar dintr-un singur strat.
Voi ce parere aveti despre aceasta culoare?

7 comentarii:

  1. e superba nuanta!
    un albastru foarte frumos
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa nuanta :) si mie imi place aceste oje!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un albastru infinit!:) Frumoasa nuanta! Like pentru manichiura ta, Ana!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac ojele de la Gabrini & Orkide, raportul calitate pret este unul destul de bun :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am un albastru Gabrini, din cauza luminii nu imi dau seama daca e ca al tau, dar imi place mult, e o culoare frumoasa, iar oja e chiar buna pentru pretul sau. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. o am si eu , imi place cum se vede pe unghii <3

    RăspundețiȘtergere