joi, 4 iulie 2013

Noutati in make-up

daca intr-o zi mi-ar spune cineva ca machiajul este inutil si ca nu ajuta la nimic, as spune ca greseste cu mult!Desigur, sunt momente in care tenul trebuie sa respire si chiar sa stim sa alegem produsele de make-up care sa ne ofere ingrijirea corespunzatoare pentru ca sunt sigura ca nimeni nu doreste sa arate rau.Un machiaj realizat cu unele produse de baza, nu ne vor urati, ci din contra, vor scoate in evidenta trasaturile chipului si ne vor lumina infatisarea, daca machiajul este corect realizat!
Alegerea produselor pentru machiaj poate fi uneori dificila si poate ascunde multe capcane chiar si pentru cele mai pricepute femei.
Fetelor, trebuie sa recunoasteti ca nu exista noutati in materie de cosmetice care sa treaca neobservate pe langa noi, asa-i?Eu cel putin, acolo unde vad culoare si noutate, acolo ma si duc!Tocmai zilele trecute am vazut pe Aoro o serie de noi intrari in materie de make-up, noi firme producatoare de farduri si accesorii care chiar mi-au starnit interesul pentru ca nu am mai auzit pana acum despre ele dar si pretul mic al acestor produse m-a atras ca un magnet si iata ca un nou wishlist a prins contur in mintea mea.

V-am spus de multe ori ca eu sunt adepta unui machiaj de zi foarte simplu insa care sa imi scoata in evidenta trasaturile fetei si mai ales, sa puna accentul pe ochi pentru ca ochelarii imi umbresc uneori privirea si in evidentiaza cearcanele si zonele cu probleme.

Pentru aceasta rutina, nu am nevoie de multe produse.Fara fond de ten insa si fara fard de obraz, machiajul meu este incomplet, asa ca iata care sunt preferatele mele si produsele pe care le urmaresc de ceva timp pe site:
 Un corector sub forma de baton este indispensabil in rutina de ingrijire.Pentru mine este de neconceput un machiaj fara el, mai ales pentru ca ma ajuta cu mult la estomparea cearcanelor si a imperfectiunilor tenului.
Apoi un blush intr-o culoare trandafirie este ceea ce mi-a lipsit in aceasta vara insa voi remedia situatia de curand!Si sa nu uitam de pudra cu minerale pentru fixarea machiajului si a unei pudre mosaic pentru conturarea fetei.Toate aceste produse sunt de la Brische 

Lista mea continua cu o serie de produse destinata tot make-ului insa de data aceasta de la Dermacol.Despre aceasta firma am mai citit cateva detalii insa pe bloguri din afara, si nu va pot spune prea multe.Printre preferate am inclus o pudra compacta, un fond de ten, un BB Cream si o baza de machiaj,insa puteti observa ca nu m-am oprit doar aici!Obsesia mea pentru farduri imi dicteaza sa ma uit si sa adaug mai multe produse in cos insa incerc sa ma limitez la strictul necesar de aceasta data :)

Dupa cum puteti observa, printre cele de mai sus, se gasesc 2 nume noi in materie de make-up: Dermacol si Brische.Multe detalii despre acestea nu detin, insa gama de produse foarte variata m-a atras in mod deosebit, si cum unele dintre "farmecele" mele de infrumusetare sunt pe terminate, ma pregatesc pentru maine de o comanda noua in care voi include cateva dintre cele mai populare produse in materie de make-up.

Si tot ramanand la capitolul de cosmetice, si Lavera pare a fi o descoperire placuta!Despre Lavera stiu cateva ceva, si mi-as dori macar doua sau trei produse de la ei destinate ingrijirii pielii pentru ca au o gama foarte bogata si diversificate care ar atrage orice pasionata de beauty si shopping virtual.

Insa ce imi doresc cu mare ardoare este un produs Bioderma pe care de altfel il am in lista de dorinte de mai bine de jumatate de an insa din motive necunoscute, mereu am omis sa il iau, insa de data aceasta nu v-a scapa!
In sectiunea de promotii si reduceri luna aceasta se afla foarte multe dermatocosmetice.Mi se pare o buna oportunitate de a lua produsele pentru rutina de ingrijire a tenului la un pret redus de la firme precum Vichy, Avene, Ducray, Eucerin si alte cateva importante pe piata.Eu ma voi decide maine la produsele pentru make-up si abia astept sa va arat noua mea comanda, insa pana atunci, astept sa imi spuneti ce produse de pe Aoro ati achizitionat recent si ce recomandari aveti pentru mine.

Un comentariu:

  1. Foarte intersante noutatile tale. Asta este ultima mea descoperire pentru ten sensibil: http://www.aoro.ro/weleda/body-care-traktament-local-pentru-piele-uscata/. Mi-a intrecut cu mult asteptarile...

    RăspundețiȘtergere