marți, 2 iulie 2013

Pe patru roti

Cand ne-am cunoscut prima oara, eu si prietenul meu, ne-am facut multe planuri si am visat cu ochii deschisi la viitorul nostru impreuna.Tin minte ca eram amandoi mari aventurieri, care iubeau calatoriile in lume, cu ghiozdanul in spinare si doar bani de tren in buzunar, insa de multe ori realitatea a fost dura.
Banii de tren au foat prea putini pentru destinatiile pe care le-am dorit, iar ghiozdanul cam prea burdusit pentru ce excursii puneam noi la cale.Cand suntem 2, este dificil pentru ca resursele financiare si prioritatile din viata de cuplu trebuie bine stabilite, iar acum cand suntem amandoi pe finele facultatii, parca este din ce in ce mai greu sa ne finalizam visele din tinerete.

Prima noastra excursie a fost la noi in tara, si mai exact in zona Maramuresului.Destul de departe de noi, insa distanta nu ne-a pus piedici.Atunci cand iti doresti sa faci ceva sau sa obtii un lucru, incerci pana iti reuseste,nu-i asa?De altfel, cred ca si asta e farmecul tineretii...sa faci ce vrei, fara sa iti pese de altii si mai ales, sa fii neinfricat si deschis pentru orice aventura.
Pentru noi din pacate, acestea nu au durat prea mult, pentru ca deja eram mari,ne pregateam pentru bac iar lipsa unei masini personale ne-a cam pus capat planurilor de drumetii prin Europa, insa nu cred ca este totusi imposibil!Ma tot gandeam zilele trecute la un cadou de ziua lui, si mi-a traznit idea de a merge in Portugalia.
Acum problema cu banii nu mai este atat de mare, insa ca tot omul, mi-as dori o calatorie cu masina noastra care sa ne permita sa petrecem timpul mai usor si sa scurtam unele trasee dificile.Mijlocul de transport in comun nu este mereu alternativa cea mai ok mai ales atunci cand unele atractii turistice sunt departe si nu avem cu ce sa ajungem acolo..

Drumul pana in Portugalia ar fi sa spunem ok, pentru ca vom urmari ofertele de avion de la diferite firme si cu siguranta se vor gasi oferte decente.Insa ce ne facem odata ajunsi acolo?Despre ghid turistic nu incape vorba, pentru ca vrem sa fim noi doi cei care vom afla despre cele mai frumoase locuri, asa ca mi-a mai venit o idee: inchirierea unei masini pe perioada sederii noastre acolo.Nu-i asa ca este o idee buna?Preturile mi se par mai mult decat acceptatile mai ales pentru ca facand o comparatie cu pretul biletelor de autobuz si tariful taximetristilor din acea zona, o masina inchiriata este o alegere atat ieftina cat si comoda pentru ca in functie de modelul ales, putem avea parte de toate dotarile pentru o plimbare placuta.Fara aer conditionat chiar nu stiu daca as rezista, si avand in vedere ca vremea in Portugalia este una calda este un must have!
Si ce m-a uimit cel mai tare pe mine zilele acestea, este ca si la noi gasim astfel de firme!Stiu, suna destul de ciudat din partea mea, si uneori sincer, ma simt ca si cand as fi traind intr-o pestera pentru ca sunt ultima care afla despre astfel de beneficii mai ales din judetul meu sau din apropiere, si ma gandesc ca astfel munca noastra si vacantele ar fi cu mult schimbate cu aceste facilitati.Pentru escapedele din tara noastra este modalitatea perfecta nu  numai pentru noi cat si pentru cei straini pentru ca exista programe care ofera si pentru ei masini pentru deplasari, si de exemplu pentru inchiriere auto Sibiu nu este necesar mult efort.Doar un telefon sau un drum pana la centru ne va fi de ajuns pentru a putea intra in posesia mijlocului de transport preferat, asa ca dragilor, nu-mi ramane decat sa va invit la drumetii si sper ca v-am putut ajuta sa descoperiti si o alta modalitate de a merge in plimbari fara sa va chinuiti picioarele si banii din portofel!Pe patru roti totul este mai usor si mai rapid!

2 comentarii:

  1. Multe calatorii, vise, le-am amanat datorita lipsei unei masini. Nu suntem sclifositi si suferim de masina, insa sunt situatii in care nu putem face fata mai ales din cauza spatelui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca am omis sa scriu acest aspect Mihaela!
      Si eu am probleme cu spatele si cand fac miscare foarte multa,tinde sa ma ...lase!Deci clar nu este un moft o masina ci mai mult o nevoie :)

      Ștergere