sâmbătă, 27 iulie 2013

Pe ultima suta de metri de reduceri

Pentru mine, vara este echivalentul sezonului cu reduceri.In mare parte, prefer sa imi achizitionez produse ieftine pe timp de vara, in vacanta pentru ca promotiile sunt numeroase si nu doar la articolele vestimentare estivale, ci la toate.Chiar in weekend-ul trecut am realizat o lista de produse pe care le doresc din toata inima si pentru care strang banuti pentru a le achizitiona acum cat pretul lor este unul mic, si nu ma refer doar la produse cosmetice ci si la haine.Am obiceiul de a profita de orice reducere an de an si mereu sunt atenta sa imi iau atat hainute pentru vara, cat si pentru sezonul rece.Nici nu va spun de cate ori radea tatal meu de mine cand ma vedea venind acasa cu sacose pline de pulovere si botine pe timp de vara, in loc sa imi iau costume de baie si rochii.Abia recent a inteles ca uneori e bine sa ne ghidam dupa acel proverb care ne spune "vara sanie si iarna car", dupa ce a gasit o pereche de adidasi foarte bine facuti si multe haine groase la pret imbatabil si s-a gandit ca nu degeaba le luam eu inca din mijlocul verii.Cu alte cuvinte, profit de orice promotie pentru a reintregi garderoba si astazi o sa va prezint preferatele mele in materie de outfit-uri si articole vestimentare care nu imi lipsesc niciodata din sifonier.

Nu sunt chiar o mare fana a tinutelor office, insa sunt de parere ca uneori este bine sa optam pentru haine care sa ne ofere un look profesional.De obicei sacourile sunt o alegere simpla, si o piesa vestimentara care isi pune amprenta vizil asupra unui outfit.Merge purtat atat la o tinuta casual, cu o pereche de jeansi simpli clasici, dar si la un pantalon simplu intr-o culoare nude.Sa nu uitam si de camasi care vin in completarea look-ului office.Sunt de parere ca o camasa este piesa care ofera prestanta si atitudine oricarei femei, si daca alegem modelul potrivit, nu vom da gres niciodata!
Si lista poate continua desigur, insa eu prefer sa ma limitez la sacouri si la camasi care imi ofera prestanta.
Le combin cu o pereche de botine cu toc si o pereche de jeansi si obtin cu usurinta o imagine curata, cu mult bun gust si incredere in mine!
Insa in timpul liber, cand scap de facultate, ma simt mult mai in largul meu daca port bluze si jachete in tendintele actuale.Imi plac jachetele scurte pana in talie, pentru ca ofera imaginea unui truchi bine structurat si alungit, iar bluzele imi ofera comoditate si culoare!Daca s-ar putea, cat mai colorate sa fie, insa nu uit niciodata sa aleg acele nuante care se potrivesc tenului meu.De exemplu, culoarea galbena imi place enrom de mult, insa de cele mai multe ori, ma face sa par palida si o evit, pe cand albastrul cobalt si verdele smarald imi sunt potrivite.Oricum ar fi, eu prefer hainele lejere insa mereu am grija ca infatisarea mea sa fie una decenta si sa arat impecabil indiferent de momentul zilei.

Voi fetelor, ce tinute si outfit-uri preferati sa purtati?Sunteti adeptele unui look office sau preferati hainele casual?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu